Hoe gebruik je een puls-signaal op te sporen stabiliteit feedback's

D

didibabawu

Guest
Ik heb gehoord van sommige mensen dat we kunnen toevoegen een puls signaal naar de stabiliteit van een terugkoppeling te detecteren, ik wil weten hoe dit te doen, Waar het signaal, voegt u hoeveel de stijging van tijd, tijd dalen, breedte en hoogte?
Is er een paper over praten?
3x?

U kunt injecteren de pols in de gesloten lus en toezicht op de output.U kunt dan een idee te krijgen over de stabiliteit van het systeem op basis van de overschrijding / onderschrijden en het bedrag van je beltoon observeren.

De amplitude van de puls moet voldoende zijn voor u nauwkeurige metingen te maken, maar niet groot genoeg om het systeem in te gaan verzadiging, dat wil zeggen, ga van het lineaire modus veroorzaken.Immers, probeert u om te bepalen wanneer de stabiliteit in de lineaire modus.

De pols moet een pproximate een ideaal een zo nauwkeurig mogelijk, zodat de stijging van de tijd moeten worden zo snel mogelijk, maar in de praktijk moet je gewoon iets dat sneller is dan het systeem dat u probeert te evalueren.Dus als uw systeem een cutoff frequentie van 1kHz zeggen heeft, dan is de stijgtijd van de puls moet minimaal 10 keer sneller, of 35us, omdat trise = 0,35 / f, waarbij f is de maximale frequentie.
maken f tien keer de crossover-frequentie die u krijgt: trise = 0.35/10 * 1kHz.

Het punt van injectie kan worden overal in het systeem, zolang je het effect kan waarnemen op de output.Waarschijnlijk is de makkelijkste is het veranderen van de referentie.Als dat niet mogelijk is, voeg dan het in serie met de feedback.In de reeks betekent dat je invloed op de feedback spanning, geen id niet per se zeggen dat je hebt om iets verbinden in serie met de feedback netwerk.

Ik ben niet op de hoogte van papier beschrijven van dit alles.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back