Hoe en waar kan ik master te gebruiken Modelsim6?

X

xtcx

Guest
hallo vrienden!, als een ontwerper in VLSI moet zo sterk in de simulatie oogpunt van zowel het gebruik van de tool en het ontwerpen van het systeem zelf, hier voor al mijn ontwerpen die ik gebruik modelsim, maar wat ik allemaal weten is het simpelweg draaien van de simulatie zonder PAR gedaan !.... ik leren kennen is dit geen effiecient manier ... ik voel dat ik geen controle hebben op timming voor al mijn designs.So ik moet weten waar kan men leren gebruik modelsim op een zeer efficeint manier!, als er een referentieprijs of een boek uitgebracht, plz hier duiden zij .... Of is het handboek van Mentor Graphics, dat is genoeg ?.... Bedankt

Het lezen van de handleiding grondig is de beste manier om Modelsim leren als je je tijd.

U kunt ook gebruik maken van de Debussy associëren met Modelsim te simuleren.Debussy kunnen traceren het signaal, ik denk dat het zal efficiënter zijn.

Zoals u zou weten, Mentor heeft nu Questa - veel krachtiger dan Modelsim met SystemVerilog ondersteuning.Als u meer wilt ontdekken, raad ik u bijwonen SVTB opleiding en het gebruik van de tool op een real life-project.Mijn bedrijf biedt deze opleiding in Bangalore, zie www.noveldv.com Onder het tabblad Trainings

HTH
Ajeetha, CVC
www.noveldv.com

Ik herinner me Mentor'website heeft zijn Flash-handleiding, en je gewoon spelen en krijg om het te gemakkelijk weten!

pwq1999 wrote:

Ik herinner me Mentor'website heeft zijn Flash-handleiding, en je gewoon spelen en krijg om het te gemakkelijk weten!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back