Hoe doen de AC stabiliteit simulatie van de bandgap circuit?

H

holddreams

Guest
Hoe voeg ik de stimulus?
Ieder kan geven me een bestand en een plot?

Bedankt.

Misschien kun je injecteert een klein signaal stroom op de top van een constante stroom laden op de bandgap en meet de resulterende klein signaal afwijkingen in de bandgap voltage.U kunt ook kijken voor grote stabiliteit van het signaal door een intensivering van de huidige belasting van het Max-> min-> max of min-> max-> min en zien hoe de spanning als gevolg van deze herstelt.

Met vriendelijke groet,
v_c

Ik zou proberen bijvoorbeeld om het circuit te voeden met een gemoduleerde klok (predifined waarden ... laten we zeggen een driehoek modulator van x Mhz),
en bij de uitgang zou ik aplly een FFT en kijken of het dezelfde waarden kan waarnemen.

Met vriendelijke groet!

Ik denk dat het gebruik van de OTA ac simulatie kan mogelijk

Kortom, de tran.simulatie is de manier om zeker van de stabiliteit van een systeem te controleren.

Maar als je wilt AC simulatie doen controleren stabiliteit van uw systeem, zoals bangap,

Ik denk dat u de lus pauze (zowel positieve feedback en negatieve feedback), en haal de lus winnen elke keer voor een soort feedback, en vergelijk de winst en de bandbreedte van twee type lus om de stabiliteit te bepalen.

Als de negatieve terugkoppeling krijgen> postive feedback loop te krijgen, en
de negatieve feedback lus bandbreedte> postive feedback loop bandbreedte,

kunt u de conclusie dat de bandgap stabiel is.

breken de lus op sigle punt, stimulas toevoegen en kijken reactie aan de andere kant

naar de volgende papier

"Gedetailleerde analyse van de frequentie Brokaw bandgap referentiekader"

http://ieeexplore.ieee.org/iel5/7344/19933/00921960.pdf?arnumber=921960.

montage2000 wrote:

breken de lus op sigle punt, stimulas toevoegen en kijken reactie aan de andere kant

Hoi
Kunt u de uitwerking van het hetzelfde.Ik denk dat we nodig hebben om de overdracht functie van BG circuit hebben.Eventuele opmerkingen zullen worden gewaardeerd.
rellutzu wrote:

Ik zou proberen bijvoorbeeld om het circuit te voeden met een gemoduleerde klok (predifined waarden ... laten we zeggen een driehoek modulator van x Mhz),

en bij de uitgang zou ik aplly een FFT en kijken of het dezelfde waarden kan waarnemen.Met vriendelijke groet!

doorbreken de lus op een punt, in de opamp ingangen in de feedback pad., en check de fase Margina tweede aanwinst voor elke iteratie.
voorbijgaande simulaties wud genoeg zijn om de responstijd te vinden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back