Hoe de rotatie van een AC-motor achteruit?

I

itachi012587

Guest
Hallo iedereen. Mag ik weten of er een manier is om de rotatie van de AC-motor te keren. Dank u. Met vriendelijke groet.

[Quote = itachi012587] Hallo iedereen. Mag ik weten of er een manier is om de rotatie van de AC-motor te keren. Dank u. Met vriendelijke groet. [/Quote] Uw vraag onduidelijk is, kun je niet alleen zeggen dat AC-motor, zijn er vele typs van AC motoren, en veel soorten hebben vele sub ontwerpen. Wat ik probeer te zeggen is dat het soms in theorie is het mogelijk om rotatie veranderen, maar in een aantal specifieke elektrische motor ontwerp zou kunnen leiden tot een fout (mechanisch) en grote afbraak. Sommige soorten als drie-fase AC kooi inductie motoren die zijn ontworpen door de geniale Nikola Tesla zijn eenvoudig om te keren door simpelweg te veranderen twee fasen en door dat te veranderen rotatie van roterend magnetisch veld, dat in feite geeft ons rotatie in een andere richting.

Dank u voor uw antwoord. Eigenlijk, ik ben net nieuw in AC motor en ik heb geen concreet achtergrond als het gaat in de motor. Maar ik denk, kan ik gebruik maken van de drie-fase AC kooi inductie motoren. Mag ik weten als u een aantal link of een ebook over drie-fase AC motor. Dank u. Met vriendelijke groet.

hier zijn de beste twee boeken over elektrische machines: Elektrische Machines 6ed - Fitzgerald elektrische machines Fundamentals, 4ed - Chapman Mr.Cool

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back