Hoe de referentievlak in MW0ffice EM Simu te bepalen

S

STD

Guest
Ik wil een microstrip filter in EM ogen van MW0 te simuleren. In het filter, het eerste deel en het laatste gedeelte microstrip is 50 Ohm lijn. Nadat ik een edge-poort, vraag ik me af waar moet ik de ref. vliegtuig. Bedankt voor elke suggestie!

Wanneer u een edge-poort toe te voegen in MW0 EM Simulation, moet u de pijl van de rand van de haven te trekken in de structuur. Maar ik weet niet hoe lang de pijl moeten worden getrokken? Heeft iemand ervaring in dergelijke detail? Dank.

De verwijzing gaat gewoon door het einde van de pijl. U kunt de referentie-vlakte alleen in homogene van de haven transmissie lijn om de juiste resultaten te verkrijgen. Als uw filter is ontworpen voor 50 Ohm-poorten, het referentievlak locatie (en I / O-50 Ohm microstrip lijn lengte, natuurlijk) niet van invloed op de resultaten (met uitzondering van elektrische lengte van de filter en de kleine verliezen in de lijn). Anders, Je moet het referentievlak op de rand van de structuur. Met vriendelijke groet, Kit-de-grote

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back