hoe de pspice model van Discretes?

J

joes2001

Guest
Help!
Ik wil pspice modellen van Discretes, bijvoorbeeld: 2N1205, maar ik vind geen params, omdat de parameters van handboeken niet overeenkomen met de pspice model parameters.Hoe kan ik doen?

Hoi,

Pspice een "deel Model Editor" waarmee u de parameters waarden uit gegevensblad.Het probleem is dat ik nog nooit gezien een goed document gebruikershandleiding voor deze software.

Als u een volledige versie van pSpice, kunt u proberen te vinden wat informatie in de handleiding, maar het
is een lang werk te doen hebben enkele interessante resultaten.

Ik denk dat je kunt lezen de pspice model van analoog apparaat.dan moet je proberen te wijzigen naar gelang van het apparaat dat u gebruikt.
kunnen we veel pspice modellen van EDA bedrijf.
vindt u het analoog apparaat van hen.

indien ur behulp orcade u kunt dit doen:
1-u zal ur discrete componenten & doe ze in een schematische bestand
2-component kiezen ur & open menu Bewerken
en selecteer vervolgens bewerken pspice model
3-bibliotheken zijn deze modellen kunt u ze als u dat wenst, kopieer ze naar een netlist bestand & enzovoort

Hallo iedereen,

De Pspice model editor is het beste instrument om model Discrete hulpmiddelen maar
De moeilijkheid is in het testen van het model voor nauwkeurigheid (dwz een vergelijking van de grafieken wordt verkregen uit het model gemaakt tegen de notitie) en voor deze de test circuits zijn erg belangrijk en moeten worden ontworpen eerste.

Hoop dat dit helpt.

Veel van de onderneming dit soort SPICE model, je kan ze downloaden en gewijzigd als u wilt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back