hoe de plot ingangsimpedantie in cadans

V

venky4u

Guest
hoi
Ik ben een actief inductor in cadans voor dat ik nodig om de ingangsimpedantie perceel op verschillende frequenties, dus mij te helpen analyse over wat ik nodig heb om te kiezen en wat zijn de output variabelen Ik moet overwegen ... enz.
iam doen simulaties in cadans virtuoos.
please help me out.

zijn dringende

Doe DC spanningsbron (V0 bijvoorbeeld) aangesloten op de ingang met Vdc = Vop, waar Vop punt is de werking van uw actieve inductor.Stel AC omvang te 1mV of 1V.
Run AC analyse.Dan het gebruik van rekenmachine perceel VF (V0) / IF (V0).Het zal perceel ingangsimpedantie vs frequentie.

hi voor mijn spoel ik had 600mV als operationele punt spanning en 150mV als wisselspanning, als ik het gebruik van de uitdrukking VF (V0) / IF (V0).in mijn geval is het V2 niet V0.messge een venster komt.

(evaluatie fout (ERROR: ( "eval" 36 t nihil ( "Fout" eval: ongebonden variabele "V2))) Expression: VF (V2) / IF (V2))

een ding heb ik niet begreep is waarom we moeten zijn om het als VF in plaats van V, becoz i dont know de syntax voor.
gelieve te verduidelijken.

Eerlijk gezegd moet je niet dit soort expressie door uzelf.Gebruik de muis, rekenmachine venster (CW) en schematische venster (SW).De stappen zijn als volgt:
CW: klik VF
SW: klik knooppunt u wilt zetten tot CW.De exspression zal worden apeared in CW
CW: klik IF
SW: klik op de terminal van de huidige inrichting van dat u wilt zetten in CW.De uitdrukking in CW zal worden gewijzigd.
CW: klik op "/", klik op perceel.

De uitdrukking moet worden als:
Code:

VF ( "/ net1") / IF ( "/ V2/PLUS")

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back