Hoe de NS2 software te verwijderen?

T

tarakapraveen

Guest
Hallo vrienden, ik heb geinstalleerd NS2 software in / usr/ns2 directory.I willen dat de software wat ik moet doen verwijderen? Geef me suggestie om dank te verwijderen bij voorbaat, groeten, Taraka

Als NS2 is een rpm package, kunt u gebruik maken commando "rpm-e xxx (rpm's naam)" te verwijderen.

Nee het is niet tpm pacakage.Then hoe je dat een te installeren.

dan zou het tar-bestand zijn. utar door erop te dubbelklikken. Vervolgens voert u het bestand van untared terminal.

sorry yaa installatie die ik ken. Ik moet verwijderen doen per ongeluk gegeven te installeren in de vorige post hoe te verwijderen van de andere pakketten doen (andere dan de rpm-pakketten)

Als er een 'make install' stap dan kun je proberen 'make uninstall'. Als je het geïnstalleerd hebt een andere manier moet je kijken naar wat de installatie script heeft en alle bestanden die gekopieerd of aangemaakt te verwijderen. Als je het allemaal geïnstalleerd / usr/ns2 kun je gewoon doen:
Code:
 rm-rf / usr/ns2

Gerespecteerd kerels, ik heb geinstalleerd NS2 meer dan cygwin op Vista-besturingssysteem. Het geeft foutmelding $ nam: geen leesvenster naam en geen $ DISPLAY omgevingsvariabele kan iemand begeleiden me laten zien hoe het op te lossen. Ik ben nieuw in NS2 and dont veel weten over linux omgeving ofwel zo vriendelijk mij te helpen .. dank bij voorbaat. VK Maheshwari

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back