Hoe de leiding pomp huidige selecteren?

S

semitao

Guest
alle, ik ben een PLL ontwerp doen, weet ik niet hoe de lading pomp stroom te kiezen. Zoals we weten, de pomp stroom is het belangrijke feit in bandbreedte, stabiliteit. En we moeten voldoen aan de redelijke trade-off tussen de waarde van filter componenten en de stroom. Dus hoe dit te doen trade-off, wat is het resonable waarde voor de heffing pomp stroom?

wn = sqrt (ip * kvco) / (2 * pi * N * C1). Plaats in de andere parameters zoals divider ratio, versterking van de VCO en de lus filter condensator. Het algemeen is de pomp stroom wordt gekozen op basis van geluid requiremtns, BW, kan lock tijd etc.You verwijzen naar het boek PLL frequentie synthesizers door styewart om te kijken hoe een spec voor een commerciële PLL is opgegeven. Amarnath

[Quote = Amarnath] wn = sqrt (ip * kvco) / (2 * pi * N * C1). Plaats in de andere parameters zoals divider ratio, versterking van de VCO en de lus filter condensator. Het algemeen is de pomp stroom wordt gekozen op basis van geluid requiremtns, BW, kan lock tijd etc.You verwijzen naar het boek PLL frequentie synthesizers door styewart om te kijken hoe een spec voor een commerciële PLL is opgegeven. Amarnath [/quote] mee eens. en grote Ip kan de signaal / ruis verhouding in ladingspomp, maar meestal nodig grotere C (matrijs grootte geld) de lus stabiliteit behouden.

Ja ik begrijp, dat is de reden waarom ik zei dat het hangt allemaal af van welke toepassing de PLL zal worden benut om. Voor lagere end-toepassingen het misschien niet zo heel veel uitmaakt, maar het is goed te begrijpen wat elke parameter doet voor het kiezen van een waarde voor het hetzelfde voor welke toepassing dan ook. Amarnath

[Quote = botervis] [quote = Amarnath] wn = sqrt (ip * kvco) / (2 * pi * N * C1). Plaats in de andere parameters zoals divider ratio, versterking van de VCO en de lus filter condensator. Het algemeen is de pomp stroom wordt gekozen op basis van geluid requiremtns, BW, kan lock tijd etc.You verwijzen naar het boek PLL frequentie synthesizers door styewart om te kijken hoe een spec voor een commerciële PLL is opgegeven. Amarnath [/quote] mee eens. en grote Ip kan het verbeteren van de signaal / ruis-verhouding de leiding pomp, maar meestal moeten de grotere C (Die grootte is geld) om de lus stabiliteit te behouden. [/quote] Wat is de marge van de capaciteit gebruikt in het ontwerp van de 65 nm ASIC's ? Voor de CMOS-en RF-CMOS?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back