W
W_Heisenberg
Guest
zoals weergegeven in ther grafiek, de ingang AC spanning is 60V rms, en met 40V DC offset volgens Vdc = Vpeak / pi hoe kunnen we de uitgangsspanning berekenen? misschien de effectieve waarde in dit geval.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja, maar wat als er een DC offset 40V?Ik ben niet zeker of ik begrijp uw input sinusoïde ... 60Vrms met 40V te compenseren. Heeft de rms zijn de 40V te compenseren? Is de ingangsspanning de volgende? [Tex] v_ {in} (t) = 60 \ sqrt {2} \ sin (2 {\} pi m) +40 [/tex] Wanneer de ingang een zuivere sinusoïde zonder compensatie zou het resultaat een half -golf verholpen golfvorm en je kon de formule die u hebt ingevoerd in je bericht te gebruiken. Daarom zou de gemiddelde waarde van de uitgangsspanning is [tex] <v_ {uit}> = \ frac {60 \ sqrt {2}} {\ pi} [/tex] Deze berekening gaat voorbij aan de voorwaartse spanningsval van de diode ( ongeveer 0,7 V) als forward-bevooroordeeld. Met vriendelijke groet, v_c
Ondanks de onduidelijke woorden, ik neem aan dat je een sinus golfvorm met een extra DC (offset) betekenen, zoals in bericht # 4 (met verschillende DC offset). Vin = 40 + 84.85 sin (ut) De schakeling omvat een lineaire operatie waardoor de sinus gemiddelde niet wordt gehandhaafd in de uitgangsspanning. Voor een exacte berekening, moet u de fasehoek waarvoor de diode geleidt (Vin> 0) te berekenen en Vin integreren over de betreffende hoek bereik.zoals weergegeven in ther grafiek, de ingang AC spanning is 60V rms, en met 40V DC offset