hoe de controle van de gegevens setup & Hold tijd?

S

staraimm

Guest
hi iedereen

Ik ben niet zeker over hoe de gegevens realiseren houden tijd.In mijn opnions, dat is wat tijd om een aantal gegevens in het register de toewijzing van kosten.Kan ik denk dat de tijd kan worden gebruikt als data-hold tijd?Ik vond in het ontwerp een aantal anderen, iemand die gebruik maken van de teller en anderen niet.Kan iemand mij wat advies?Toegevoegd na 1 uur en 42 minuten:Is er iemand weet hoe het realiseren van de gegevens eenvoudig setup-tijd?Thanks a lot.Toegevoegd na 2 uur en 40 minuten:Kan iemand mij wat advies?thanks a lot.

Hoi,

Maar uw vraag is niet duidelijk wat u precies wilt vragen, wil ik vertellen wat de exacte betekenis van de ingestelde tijd en houd tijd

Set up time: De hoeveelheid tijd die nodig is voor de gegevens die beschikbaar zijn op de gegevensinvoer voor de aankomst van de vangst rand van de klok wordt ingesteld tijd.

Hold tijd: De hoeveelheid tijd die de gegevens moet stabiel blijven na de verovering rand van de klok is de tijd te houden.

Beide tijden zijn verschillend van elkaar.

Als u uw vraag kunt stellen weinig meer duidelijk, kunnen de mensen hier helpen.

Good Luck!

Thanks a lot voor uw informatie.

Ik weet dat de werkelijke betekenis van de gegevens instellen en houd de tijd.Ik wil gewoon iemand hier vragen hoe je de setup & hold realiseren tijd.Gebruik de teller?Expecially, in sommige protocollen, het ruim tijd is zowat 4ns of zo.Als u de teller wilt gebruiken, moet u kiezen voor een hoge klok.Ik wil weten of er andere manieren om de gegevens voor een tijdje te houden.
In de DDR Transfer Protocol, de gegevens instellen en houd tijd zijn gewoon hetzelfde.Dus in het volgens het ontwerp, is de plus rand gebruikt om gegevens ingesteld en de negtive rand wordt gebruikt om de overdracht golf set.Dat is het voorbeeld.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back