Hoe de berekening van de THD, THD N, SNR van Switched Cap Filter

S

shady205

Guest
Hello Friends ..

Kan iemand mij vertellen hoe de berekening van de THD, THD N, SNR van Switched Capacitor filter in Cadence

Mijn klok frequentie is 2M en de input frequentie is 200k en versterker is 500mV.

Thanks in Advance ..

Shady205

hi shady205,

U kunt plot de PSD van de output signaal en bereken het met THD rekenmachine in cadans.maar ik raad aan de uitgang van de golfvorm data op Matlab en vervolgens verwerken.

Hallo jiangxb

Ten eerste ben ik met behulp van een steekproef datasysteem.Ik moet de PSS analyse gebruik en daarna verder te gaan.Dus hoe moet ik de PSD van de O / P.

Ik gebruikte de PSD functie in de rekenmachine .. maar ik ben niet in staat te krijgen .. het is het weergeven fout ...

hi shady205,

Ik ben niet bekend met PSS analyse, en van mijn mening kun je berekenen het lawaai van PNOISE analyse.als voor THD ik denk dat het moet worden berekend door middel TRAN analyse al is de ruis niet aanwezig is in TRAN analyse.

voor het dynamisch bereik vegen ingang en het plot van de SNDR vs amplitude input, en het dynamisch bereik is de verhouding van de input amplitude tussen de ingang waar SNDR is 0dB en dat, wanneer SNDR bereiken maximum.

Ik heb de resultaten, maar er is een verschil van in-1dB THD en THD N..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back