Hoe de berekening van de Microstrip's parasitaire parameter

C

CQCQ

Guest
parasiticHow voor het berekenen van de Microstrip's parasitaire parameter?zoals parasitaire inductence.Thanks!
-CQCQ

Er zijn enkele boeken over Microstrip theorie & veel IEEE kranten.
Ga via hen.Je krijgt veel vergelijkingen.
zie de volgende boeken
1) Stichting van Microstrip schakelingen ontwerpen
2) rfic & mmic design & technologie

Check dit onderwerp:

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=320106&highlight =

Upload ik er de eerste pagina van mijn werkblad voor dergelijke berekeningen.U vindt er alle vergelijkingen.

Hi RF-OM
De berekeningen die u hebt gedaan, zijn ze voor "parasitaire" elementen?
Ik denk dat wat CQCQ wil is parasitaire parameters zoals
Capacitances koppeling tussen twee lijnen, capacitieve als er stap of bocht in Microstrip lijn enz.
Dus voor dat hij te verwijzen analyse gedaan in boeken
en kranten i guess.

CQCQ duidelijk gezegd dat hij wilt berekenen inductantie en ik heb de link voor dergelijke vergelijkingen.Als de koppeling is ook zorg ik kan controleren of een andere vergelijkingen.

parameters have been asked, I assume, that actually the transmission line characteristic inductance and capacitance are meant.

Hoewel parasitaire
parameters zijn gevraagd, ik neem aan, dat eigenlijk de transmissie lijn karakteristieke inductantie en capaciteit zijn bedoeld.Een transmissie-lijn als zodanig (ook een Microstrip) heeft geen parasitaire parameters, naar mijn mening.De gelijkwaardige inductantie van een bocht of de capacitieve koppeling van twee lijnen zou een ander ding.

Om FVM,

Ik ben het eens met je.In dit specifieke vraag het eruitziet CQCQ gevraagd over de inductieve deel van impedantie die kunnen worden gezien vanaf de transmissie lijn einde.Dit is waarschijnlijk de meest gestelde vraag bij het werk met de transmissie lijn.Omdat dit deel van de impedantie afwijken van de ideale karakteristieke impedantie kunnen we noemen het parasitaire.Ik denk dat alle ongewenste parameter parasitaire wanneer is ongewenst, maar in andere situaties kan worden gebruikt als een onderdeel van het circuit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back