Hoe de antenne te realiseren een hoge versterking en lowSLL op microstrip?

G

gw_uestc

Guest
Is het onmogelijk, met behulp van mm-golf microstrip array te voeren SLL <= 1,5 graad en <=- 20dB?
als het is, en hoe te doen?
en Kan iemand mij wat hulp of verwijzing voorbeeld?

Beste wat!

Voor lage zijlobbenniveau, moet u het diafragma of de proximty koppeling.Zet de feed netwerk voor uw array op een andere laag dan de stralende patches.

Microstrip antennes door DM Pozar is een goede inzameling van papier in microstrip design.

Hallo,

U hoeft geen melding gemaakt van de vorm van de array.Een circulaire array zal de neiging om SLL hebben een lagere en u kunnen overwegen taps toelopende de amplitude verlichting verdere verlaging van de SLL.Dit zal verbreden van de grootlicht zodat de totale size kan nodig zijn om te verhogen tot de smalle openingshoek.Ik wil review Kraus, Zilver, Jasik en Hansen's boeken over het onderwerp.

Veel succes

waarom niet kijken naar
h ** p: / / web.tiscali.it / antenna_software / index.html voor lineaire array synthese?

gw_uestc schreef:

Is het onmogelijk, met behulp van mm-golf microstrip array, tot <= 1,5 graad en <=- 20dB SLL te implementeren?

als het is, en hoe te doen?

en Kan iemand mij wat hulp of verwijzing voorbeeld?Beste wat!

Ben je op zoek naar 1,5 3 dB openingshoek?Als dat zo is zal je waarschijnlijk een probleem tegenkomen voeding zo veel elementen in een typisch mpa setup.het voederen regeling moet ook zorgvuldig worden gedacht wanneer het proberen te houden SLL tot een minimum (zoals hierboven vermeld)

zoveel verlaagd SLL, ik ben het eens met azulykit.typisch SLL kan worden verminderd met een taps toelopende apeture distributie.zoveel-20dB ..Dit lijkt een beetje agressief, maar ik kan niet zeggen of niet haalbaar of niet.

Neem een kijkje op S. Silver, "microgolfantenne Theory and Design" cijfers 6,1 rechthoekige openingen en Figuur 6.2 voor ronde openingen.Er is niets echt fancy hier aan de hand en u kunt zien SLL onder de -20 dB je nodig hebt.

Ik zou meer bezorgd over de 1,5 graden openingshoek.Is dat in beide vlakken?Als dat zo is u op zoek bent voor een antenne met winst ongeveer 40 dBi en het zal niet gering zijn.

De eenvoudigste manier om in die winst rijk is met een reflector en als lage SLL is een belangrijk probleem dat u zou willen nadenken over een feed te compenseren.Gewoon een alternatief voor de microstrip array die u overweegt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back