hoe DDC werkt???

N

Nosheen

Guest
hoi,
Ik wil de werking van DDC kennen en ook de uitvoering ervan in digitale satelliet ontvanger naar laag vaststelling van de micro golf frequenties aan ALS ...
als iemand weet, kindly help me out.

Regardz
Nosheen

DDC bestaat eigenlijk uit een mixer en numerieke gecontroleerde oscillator en een phase locked loop.en frequec synthesizer.in deze het signaal gedemoduleerde in dit proces.
het inkomende signaal wordt genomen en het is gemengd met de sinus en cosinus functies met gelijke frequentie van de vervoerder, zodat vanaf dat krijgen we de eigenlijke boodschap signaal.

hoop duidelijk
Als meer hulp nodig antwoord terug

met betrekking
raj

Hallo Nosheen,

Als u geïnteresseerd bent in hoe een DDC werkt kon je een blik op de gegevens een aantal apparaat-vel en application notes nemen.In het verleden werkte ik aan de FW van een bord is uitgerust met een DDC door Analog Devices, de AD6624A: de data sheet is niet erg goed georganiseerd (in mijn mening de nodige informatie om de configuratie van het apparaat zijn vastgesteld, worden te versnipperd in het document en niet duidelijk beschreven), maar het is een goed voorbeeld om te studeren vanuit een architectonisch oogpunt, omdat het elk functioneel blok van het apparaat beschrijft.
Dan kon je lezen wat de application note om te zien hoe het apparaat kan worden gebruikt in een DLC-systeem.

Groeten
Mowgli

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back