Wilt u spook lopen op console?Als dat het geval is, typt u het commando
yourfile.scs
, where yourfile.scs is the netlist you want to run spectre for....
spook
yourfile.scs,
waar yourfile.scs het is netlist u wilt spook lopen ....
Sommige van de verilog modellen zijn beschikbaar in de bibliotheek veriloga door cadans.U kunt ook uw eigen veriloga modellen en maken het symbool voor het model.U kunt instantiate symbool in deze componist en simuleren zoals gewoonlijk.
hi to all,
Ik wil weten hoe netlist van analoge onderdelen met netlist van verilog code die is geschreven voor digitale onderdelen gebruiken ...gebruik van deze netlists kan ik gemengd signaal simulatie doen in artiest of someother tool ....
Ik praat niet over het gebruik van verilog modellen ...Ik wil gebruiken werkelijke schakeling (netlist) voor simulatie ..Can I?
Bedoel je de gevormde SPICE netlist van de verilog?Als u wilt SPECTRE en kruidenmix, kunt u gebruik maken van de simulator lang = kruid optie wanneer u start met het SPICE netlisting verschuiven en dan terug naar SPECTRE.
Ik denk dat je moet gebruiken spectreverilog om het te doen.Spectreverilog daadwerkelijk gebruik spook simuleren analoge netlist en gebruik verilog-xl simuleren verilog bestand.En je moet produceren symbool van de verilog blok.U moet zetten A-naar-D en D-op-een model tussen analoge blok en verilog blokkeren.Dit is een gemengd signaal simulatie verwijzing door spectreverilog.Het is zeer gedetailleerd.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.