hoe co / cross polarisatie te vinden op hfss

A

ayem9

Guest
hi ik ben in staat om het resultaat van verre veld patroon te vinden. maar ik ben niet in staat om het resultaat van copolarization en cross polarisatie op hfss v10 te zien. HFSS>> Resultaat>> Creat Verslag>? kan iemand mij helpen aan de stappen die ik hard nodig hebben om dat te weten te leren kennen. thanx

De post processor heeft ongeveer een dozijn keuzes voor verschillende polarisaties. U moet beslissen wat je wil door samenwerking en cross polarisatie vervolgens selecteert u de gewenste output. Deze referentie zal meer bieden dan je ooit zou willen weten over polarisatie: Warren L. Stutzman, Polarisatie in elektromagnetische systemen, Artech House, Inc, 1993. Er is extra hulp in de on-line documentatie of in de IEEE, met name in MTT of TAP

Hi, ik ben niet zo zeker van dat mijn manier de juiste is, mijn senior leerde me de weg. HFSS> Resultaten> Rapport maken> Far Field, Rechthoekig Plot .... Solution (Setup1: Sweep1), Y (Gain, klikt u op GainL3X> dB en klik op GainL3Y> dB) ... Onder Veegt, kies de gewenste frequentie onder FREQ Hoop dat het kan helpen. Als ik verkeerd ben, gelieve me laten zien juiste weg ook. Bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back