Hoe CCTV installeren terwijl het verbergen van de CCTV-kabel?

D

doubledragon

Guest
Hoe kan ik de installatie van CCTV met het verbergen van de CCTV-kabel? Een web site of richtlijn?

Er zijn vele manieren om een ​​kabel die je kan zelfs gebruik maken van draadloos technieken te verbergen. Je moet ons meer details over uw project (de bouw etc)

Hoi Katerina, ik zou het installeren van CCTV bij mij thuis voor persoon worden gebruikt. Ik wil niet mijn muur en Siemen de rug van de muur door te huren kabel band. Enig idee om CCTV-kabel te verbergen?

Ik begrijp niet veel van wat je schrijft, maar er is geen manier om volledig te verbergen een kabel als je niet wilt puinhoop de wanden (tenzij als je een behaarde plafond of de vloer). Een tip is om lijm (door silicium of zoiets) de kabel en volg het pad waar de muur aan het plafond of de vloer, en dan verf op de dezelfde kleur. Er zijn ook enkele plastic kabel paden die je zou gebruiken, maar ze niet te aardig kijkje in een huis. Als u niet wilt dat een van deze overwegen een draadloze CCTV-oplossing.

[Quote = Katerina] Ik begrijp niet veel van wat je schrijft, maar er is geen manier om volledig te verbergen een kabel als je niet wilt puinhoop de wanden (tenzij als je een behaarde plafond of de vloer). Een tip is om lijm (door silicium of zoiets) de kabel en volg het pad waar de muur aan het plafond of de vloer, en dan verf op de dezelfde kleur. Er zijn ook enkele plastic kabel paden die je zou gebruiken, maar ze niet te aardig kijkje in een huis. Als u niet wilt dat een van deze overwegen een draadloze CCTV-oplossing. [/Quote] sorry voor mijn Engels niet goed en nog steeds antwoord ik .... thanks a lot

Je kon altijd passen bij de camera naast de Celing en ga naar boven naar de volgende verdieping ruimte?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back