hoe cadenc geef de waarde van het apparaat gebied van de transistor in

E

engronger

Guest
toen ik het simuleren van een bipolaire ciruit, ik moet aan de oppervlakte te geven van de waarde van de zender, maar ik weet niet het apparaat.is het ľm?Wie kan mij helpen?hartelijk dank

Hoi,
Zoveel ik weet is dat samen met het apparaat modellen is er een paramater heet multiplier.Standaard is 1.En het geeft standaard de maximale stroom, enz. volgens zijn model.U kunt de multiplier op 1,2 etc; welke numerieke waarde slechts een zal worden vermenigvuldigd om de standaard zender gebied.

En in het algemeen worden in vierkante um.Maar worden bevestigd.U kunt de waarden enz. Wanneer u stormloop naar de Venster ICFB en berichten komen in de ICFB commando.

gd geluk
sankudey

dank u voor uw antwoord

dan bedoel je de standaard gebied kan worden berekend met behulp van de huidige gived in het apparaat model?

sankudey schreef:

Hoi,

Zoveel ik weet is dat samen met het apparaat modellen is er een paramater heet multiplier.
Standaard is 1.
En het geeft standaard de maximale stroom, enz. volgens zijn model.
U kunt de multiplier op 1,2, enz.; die net een numerieke waarde zal worden vermenigvuldigd om de standaard zender gebied.En in het algemeen worden in vierkante um.
Maar worden bevestigd.
U kunt de waarden, enz. wanneer u de ICFB en berichten komen in de ICFB Command-venster uit te voeren.gd geluk

sankudey

Niet exatly.Door de multiplier u de zender gebied.Maar de totale grootte van het apparaat gebeurt onafhankelijk emitter gebied alleen betekenen.Waarom niet u maar een ding doen, je gaat voor de aanleg van het ding en het daar te meten door de heerser (voor excel cadans, "k ")....
sankudey

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back