Hoe bereken je het energieverbruik van uw raad?

Y

yamaha

Guest
Hi

Ik moet aan boord van de raming van de stroomverbruik van mijn,

pls help me out,

Wat

broodwortel

u hier niet had vermeld wat voor soort board is.U kunt gewoon de huidige verbinding meter in serie met uw belangrijkste aanbod en het berekenen van de huidige en de consumpties kunt u formule te berekenen door de kracht die nodig is V * I

hi

eigenlijk ben in de schematische fase nu, ik moet te berekenen de stroom uit voordat sinds de lay-out een op batterijen werkende apparaat

eigenlijk mijn bestuur bestaat uit zowel CMOS-en TTL-circuits (microcontroller, ram, flash, buffers, ADC's, LCD)

Cud iemand het uploaden van een document, het wud van echte hulp

Wat

broodwortel

hi
je kunt proberen door simulatie van het sch in specerij of enig ander gereedschap, ik denk dat de beste manier is anders kunt u proberen door het te doen handmatig per gedeelte
in principe bij het ontwerp zelf berekenen we het vermogen vóór keuze van de componenten

vaarwel
SOM

Hi
In het begin staat je kracht berekenen door de toevoeging van het max stroomverbruik van elk apparaat voor verschillende volatage.Sommatie van het stroomverbruik van elk apparaat zal de consumptie worden ur totale vermogen

bedankt voor de antwoorden,

eigenlijk wat ik heb gevonden is, TTL IC's de vermogensdissipatie is voor vaste
dwz PCC = Vcc (ICCH ICCL ) / 2

in geval van een CMOS IC's,
PD = (CPD CL). VDD2.f

wud is heel mooi zijn, als sommige CUD werken met een voorbeeld

Wat
broodwortel

Je moet gaan door datasheets van alle componenten die u hebt gebruikt in uw ontwerp en ontdek het maximale stroomverbruik daar vermeld.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back