hoe beperkingen gaan het pad die niet kunnen voldoen aan de timing?

A

ackqin

Guest
Ik vertel alleen nog periode en offset op mijn code, maar er is een pad niet voldoen aan de periode van beperkingen, en verscheidene pad niet voldoen aan de beperkingen te compenseren uit.Ik weet niet hoe ermee om te gaan.kan iemand mij wat advies?

Ik gebruik spartan3, ise7.1

thanks a lot

ackqin

controleer de timing rapport eerst.Als de periode beperkingen overtreding is klein, probeer dan meer gebruik machtige synthese optie.anders proberen om de code te wijzigen RTL.

Voor de compensatie van beperkingen overtreding, controleer dan of u zich registreert in / uit de IO-register.

Ik herinner me ISE heeft ingebouwde timing analyse-instrumenten.
Uitvoeren en vervolgens de tools stellen een aantal methoden om het pad te verbeteren van de overtreding.Hoewel het misschien niet echt helpen.

iedere keer na het synthetiseren, xst geeft een referentie frequentie, het is zo laag, maar in mijn timing verslag, kan ik de periode van beperking wordt voldaan.en deze periode is meer hoger dan de xst resultaat, ben ik verbaasd of dit xst frequentie bruikbaar is?

bedankt

ackqin

Hi ackqin,

Heeft u de moeite om hoge synthetiseren?Deze schakelaar kan u helpen.

hi wadaye, bedankt voor je advies.

maar hoe kan ik mijn synthetiseren inspanning?

ackqin

XST geeft slechts een ruwe schatting van de verwachte snelheid, omdat het apparaat is nog niet geleid.Na routing, werkelijke timing kan het sneller of langzamer dan de raming XST.

Als u een klein maar compleet voorbeeld van een project dat blijkt moeilijk je timing, kunt u het hier post, en misschien iemand u kan helpen verbeteren.

U kunt altijd proberen multi-pass plaats en route, maar ik denk dat je moet zien als je timing te verbeteren zonder gebruik te maken van deze methode.

gewoonlijk wanneer u beperkingen toe te voegen, zoals de globale periode van dwang, het contraints alle ontwerp-en dus zal het moeilijker zijn om te voldoen aan de beperkingen ..dus probeer contraints Pad toevoegen van specifieke timing voor de paden die niet voldoen aan de timing ....controleren of deze paden zijn multi fietspaden, valse paden ....en zo verder ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back