Hoe Bais de fout-versterker in de bandgap circuit?

B

benchen

Guest
De fout-versterker in de bandgap de behoeften van de vertekenende stroom of spanning, vraag ik me af hoe het te krijgen?Als we gebruik maken van de PAPT stroom van de bandgap als de vertekenende huidige, is er een nieuw probleem dat is hoe het opstarten van deze fout versterker?

Ik vind het erg moeilijk om zelf vertekenende toe te passen en hebben nog een
-stable bandgap circuit
goede start-up gedrag

Het kan worden gedaan, maar ik liever eenvoudige weerstand huidige vertekenende spiegel,
duidelijk en eenvoudig, en het werkt altijd.

voor de fout versterker, Wij gebruiken altijd zelf-vooringenomen structuur (enz. vgs / R of eenvoudige dioded spanningsdeler).
Ik denk dat de beste structuur voor de versterker is eenvoudig huidige spiegel belasting diff-pair met een cascode output stadium.En de compensatie wordt gemaakt in de versterker.

iedereen heeft ideeën over?

benchen:

je hebt gelijk.
De huidige PTAT die bestaat uit bandgap die kunnen worden gebruikt om vertekening van de erro versterker.

Ik denk dat de volgorde is:

PTAT klaar is, dan erro versterker is normaal werkt nadat vooroordelen klaar is door feedback.

Misschien, de reactie snelheid is niet zo snel.Maar in het algemeen is het genoeg.

Er is geen enkel probleem.

Ik heb geplakt uit een chip als deze structuur.

Gebruik eenvoudige spanningsdeler om vertekening van de versterker is Ok, maar ik vond de PSRR is slecht.Met behulp van de PTAT om vertekening de fout ampilfier, is het circuit moeilijk te starten correct.jiangwap, kunt u mij een voorbeeld van dit circuit?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back