hoe auto trigger geluid als intensivering op pad alarm

A

AWS

Guest
Dank u bij voorbaat.

Ik wil een gast staan voor een van mijn foto's op de muur hebben en een sonische ervaring hebben.Ik dacht dat ik kon krijgen een alarm [drukgevoelige] pad dus toen de gasten staat op, is een elektrisch circuit schakelaar geopend, en een solide apparaat automatisch speelt een 4 minuten clip.Het lijkt straightfoward maar...

Ik kan het niet vinden van een mp3-speler of ander apparaat [cd-speler?] Die draait op een elektrische stroom.Bovendien worden in die apparaten die ik heb gezien in de winkels moeten om iemand op een knop drukt.Dus ik ben stumped.Anyone have any ideas van 1) elektrisch aangedreven geluid dat 2 spelers) toestaan geluid om automatisch te komen?

Dus veel op dit forum zijn slimmer dan ik.Thank you again.

- AWS

Hallo
Wat het beste werkt voor jou is een eenvoudige sleutelhanger geheugen opname-apparaat, heeft 2 knoppen (record - spelen), kunt u uw bericht opnemen en vervolgens afspelen opnieuw en opnieuw en opnieuw, kunt u demonteren en verbind 2 draden van de spelen Botton het pad je het over hebben.Het is de batterij door de manier te lang duurt waarschijnlijk 6 maanden als je het bericht 10 keer per dag spelen.
En het is zo klein je kunt verbergen achter je fotolijst.

Succes

AWS wrote:

Dank u bij voorbaat.Ik wil een gast staan voor een van mijn foto's op de muur hebben en een sonische ervaring hebben.
Ik dacht dat ik kon krijgen een alarm [drukgevoelige] pad dus toen de gasten staat op, is een elektrisch circuit schakelaar geopend, en een solide apparaat automatisch speelt een 4 minuten clip.
Het lijkt straightfoward maar.
.
.Ik kan het niet vinden van een mp3-speler of ander apparaat [cd-speler?] Die draait op een elektrische stroom.
Bovendien worden in die apparaten die ik heb gezien in de winkels moeten om iemand op een knop drukt.
Dus ik ben stumped.
Anyone have any ideas van 1) elektrisch aangedreven geluid dat 2 spelers) toestaan geluid om automatisch te komen?Dus veel op dit forum zijn slimmer dan ik.
Thank you again.- AWS

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back