Hoe assing PML in HFSS

A

arxlan

Guest
Beste allemaal, ik probeer om een ​​Frequency Selective Surface in HFSS, waarvoor ik nodig hebben om toe te wijzen PML aan de ontworpen structuur te simuleren. Kan iemand me laten weten hoe ze toe te wijzen PML aan de FSS ontwerp. Bedankt! Arslan.

Voor het toekennen van een PML grens op elk oppervlak in HFSS: selecteer het gezicht, de klik met de rechtermuisknop en selecteer Toewijzen grenzen: je moet PML setup wizard te selecteren, in de PML setup: verander de minimale frequentie voor uw ontwerp. Zorg ervoor dat de Master / Slave grenzen onder meer de PML. Dat is alles. In het algemeen, voor het ontwerpen van FSSS HFSS is, kunt u met drie opties: 1) Met behulp van Perf E en H Perf grenzen 2) Met behulp van Master / Slave grenzen met PML setup en vlakke golf excitatie 3) Met behulp van Floquet poorten. Er zijn veel tutorials online die gedetailleerde instructies over hoe je moet FSSS ontwerpen HFSS. -SV

Heel erg bedankt voor het antwoord. Ik doe het via optie 2 zoals u hierboven vermeld. Maar het probleem is dat ik niet in staat om de transmissie en reflectie plot te krijgen volgens de gewenste eisen. Zelfs Floquet poorten worden niet de juiste resultaten. Ik denk dat ik een soort van fout maken als ik niet weet wat de exacte manier om de grenzen te wijzen.

Hallo Arxlan, Welke structuur FSS bent u van plan te ontwerpen? Ik kan ontwerpen het voor u en sturen u de HFSS project. -SV

Hallo, Dat is zo aardig van je. Ik probeer op papier met de titel "Single-Layer High-Order Geminiaturiseerde-Element frequentie-selectieve Surfaces", In dit artikel drie ontwerpen zijn gepresenteerd te valideren, maar ik ben het simuleren van de ontwerp # 1 om vertrouwd te raken met de transmissie en reflectie-eigenschappen . Moet ik u voorzien van de HFSS bestand dat ik heb al geprobeerd of je zal simuleren zelf?

@ Sv1437 Ik denk dat ik twill het makkelijker voor u om te kijken naar het bestand dat ik heb gesimuleerd en zo te wijzigen dat ik zelf kan mijn gewenste resultaten te krijgen.

Als ik te simuleren met behulp van Master / Slave grenzen met PML setup en vlakke golf excitatie, volgende waarschuwing verschijnt en op het einde een aantal willekeurige resultaten verkregen. Niet zoals degene die ik wil te krijgen.

Hello Ja de eenheidscel is weergegeven in figuur 2 en het ontwerp parameters zijn weergegeven in tabel 1. Ik ben nog steeds aan gewerkt, maar niet in staat om succesvol te simuleren. Ik hoop dat je het zal doen en laat me weten wat ik in m verkeerd doet. Met vriendelijke groet, Arslan

Hallo arxlan, ik ben het aanbrengen van de HFSS ontwerp. Zoals ik al eerder zei zijn er drie manieren om FSS structuren te ontwerpen. In het algemeen, wanneer de FSS structuur symmetrisch perf E / perf H optie is gemakkelijk en snel. Het neemt zeer minder simulatie tijd. Dus gesimuleerde structuur met variabele condensator. En kon Fig reproduceren. 6. In het papier heeft de auteur vermeldt niet de lengte van de draadlus. Dus heb ik 3,9 mm Als u nog steeds wilt dat het ontwerp met PML grenzen, laat het me weten. -SV

Hallo, Bedankt voor de bevestiging. I analyseert en probeert de resultaten zoals weergegeven in fig. 6. Ik hoop dat ik erin zal slagen om dat te doen. Vóór dat ik probeerde om het te doen met behulp van PML grenzen, maar ik denk dat ik eerst moet analyseren met behulp van perf E / perf H. zal u laten weten binnenkort. Nogmaals bedankt, Arxlan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back