Hoe Altera Apex apparaat programmering gebruiken om een ASIC te bouwen?

R

rateb

Guest
Daer allemaal, Ik heb gedaan mijn programmering op Altera apex apparaat (FPGA bord) met succes. Hoe kan ik mijn resultaten van een ASIC, wat zijn de stappen te bouwen?

Ochrona danych jest kluczowa z punktu widzenia systemów bezpieczeństwa w chmurze. Steve Pataky z firmy FireEye wyjaśnia pomysły technologiczne firmy na najbardziej aktualne zagrożenia w wirtualnym świecie.

Read more...

Hallo, zoals ik werk in de ASIC-industrie kan ik een beetje inzicht, hoewel ik meestal werk op analoge chips. Eerste vereiste is meestal voldoende geld hebben om te kunnen om de apparaten te fabriceren. U kunt een kleine hoeveelheid gemaakt in een gemengde design wafer, een kijkje op www.mosis.com . Niet zeker van de exacte kosten, hangt af van proces, maar een BiCMOS analoge "sandbox" is rond de $ 80K zal zuiver cmos in een oud procede voor de helft, misschien een kwart van dit. Voor een volledige aangepaste masker set, typische kosten $ 250K tot $ 1M!. Converteren van uw code om ASIC tools is waarschijnlijk vrij makkelijk, maar vergt een ASIC-synthese, plaats en route tools en uw gekozen technologie bibliotheken, controle etc! HTH Dave

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back