Hoe 4-polige, drie-hefboom werk?

Z

zmanultra

Guest
im echt in de war over de werking van dit soort geschakelde ik nodig om een ​​te gebruiken, omdat de schakelaar kan de gebruiker kiezen tussen 3 modi. iemand kan het circuit uit te leggen voor mij, im i dont weet hoe het werkt, ik googled maar heb me niet helpen ... : Cry:

een 4-polige betekent dat de ingang van 4 klemmen ..... triple afstand betekent dat deze vier ingangen worden aangesloten 3 uitvoersets van vier polen elk .....

Ik begrijp wat je bedoelt met: "4 ingangen kunnen worden aangesloten op 3 uitgang sets van 4 polen elkaar ....." im zo in de war

de 4 ingangen bevatten een andere ingang elk .... en er een 3 sets van de output die elk 4 uitgangen .... deze ingangsklemmen kan worden aangesloten op een van deze instel .....

je zei .... de 4 ingangen bevatten een ander ingang elk .... bedoel je de 4 ingangen bevatten een ander vermogen elk ....

ya ... het is gewoon de manier van kijken die verschilt ..... deze 4 aansluitingen zijn de wat bedoeld wordt met de term 4-polige .....

hoe werkt het? zeg ik wil de eerste modus te zijn uitgeschakeld (geen stroom) de tweede modus aan de macht hebben (signaal A), en de derde modus om energie te hebben (signaal B) ik weet niet hoe om te gaan over het i trok een foto voor u mij te helpen begrijpen wat er zal gebeuren. Ik waardeer uw hulp A.Anand :)

wat je hebt getekend is gooi een 4-polige dubbele .... deze 4 ingangen A, B, C, D elkaar schakelen en derhalve ofwel E (i), F (i), G (i), H (i) stroom of E (ii), F (ii), G ( ii) zal H (ii) bevoegd op elk moment van de tijd .... Als u een derde terminal E (iii), F (iii), G (iii), H (iii) dan is het 4-polige triple hefboom ..... bent u in staat om het te begrijpen .....

je waar u, zei dat E (i), F (i), G (i), H (i) stroom of E (ii), F (ii), G (ii), H (ii) wordt hebben de macht ..... is die afhankelijk zijn van wat ik voeden de ingangen? en ook, whats verwarrend mij is de reden waarom de hel e hebben bijvoorbeeld twee lijnen? kun je dat uitleggen?

hey E (i) en E (ii) zijn verbonden met verschillende circuits ..... het gewoon worden aangesloten op dezelfde plaats als die u hebt getekend in het circuit .... of E (i) de macht krijgt of E (ii) krijgt stroom hangt af van jou te weten waar men u verbinding A,, .....

A.Anand thanx ik begrijp nu. Ik heb net de tijd om in zinken nodig is, i undestand 100% nu :) Ik was niet op zoek naar de actuall uitgangen uit efg h ... elke set zal een ander signaal: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back