HMI-ervaring

7

7rots51

Guest
Hallo
Als je gewerkt hebt een HMI-software voor een industerial project, geef me de naam van de software en uw mening over de results.Is dat bevredigend? Is er een probleem?

Ik wil uw ervaring voor gebruiken, selecteert u een goede HMI-tool.Dag

Ik heb enige ervaring in Wonderware In Touch.
Ik kan zeggen dat In Touch vergunningen te doen everithing je wilt, en is heel gemakkelijk om mee te werken.
Aan de andere kant, ik weet het niet een andere, dus ik cant vergelijken.

Ander ding is erg duur.Als je wilt I / O-stuurprogramma's voor verschillende PLC's, moet u de stuurprogramma's kopen, en de complete oplossing kan zeer kostbaar zijn.

Ik gebruik hebben gemaakt van twee HMI de eerste plaats en hebben geliefhebberd in een paar anderen.

Ik zou zeggen dat het eerste ding om te buigen is het beroep van, sommige zijn beter voor bepaalde toepassingen (en de PLC's) ... enz.

Wonderware InTouch's is een fatsoenlijk product.Het is de populariteit maakt het veel gemakkelijker te vinden ondersteuning wanneer dat nodig is.Ik denk dat de scripting engine in Wonderware sucks.Het is niet veranderd (naar de VBA, net als een paar anderen) in vele jaren.Het kan worden clumbsy gebruiken om tijden.

Ik heb gebruik gemaakt Cimplicity van GE, maar alleen met GE PLC's.Ik persoonlijk houd het.Het kan ingewikkeld zijn om te leren, maar is vrij krachtig.Het maakt gebruik van een VBA-script-engine zo speciaal componenten en ActiveX controls zijn zeer gemakkelijk gebouwd en daalde in de applicatie.Soms had ik een moeilijke tijd vinden van antwoorden op moeilijke problemen.

Intellution maakt een goede HMI.Ik heb nog niet te veel, maar het werkte goed voor wat ik probeerde te bereiken.Pretty good ondersteuning en veelzijdige.

Parker maakt een CHEAPO HMI, ruwe graphics, minder flexibel zijn en zeer weinig steun, maar spotgoedkoop.

Ik heb gebruik gemaakt van de Automatisering Direct HMI-demo.Ik vond het nogal wat.Ik heb gemerkt dat goede ondersteuning van andere producten van hen.Buti nooit een echte applicatie ontwikkeld.

Hoop dat dit helpt.

hoi

Ik heb WinCC 5,0 gebruikt door Siemens met S7-314IFM CPU.

Het is zeer krachtig een b / c is het ook van Siemens.door de manier, met wat plc do u van plan om ur HMI te gebruiken?

groeten

Ik wil alleen gebruik maken van Advantech ADAM4000 I / O-kaarten (RS485 met Modbus RTU protocol).

Is wincc ondersteuning MODBUS RTU?

om het beste van mijn kennis over de WinCC, is het niet te ondersteunen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back