L
lhanlhan45
Guest
i need schema voor dit forum, kapotte en Burm smd onderdelen,, please help
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de zelfde, hulp nodig heeft bij het aan! Modelnummers: rsag7.820.1459/ROH VERF Hisense HLP-30A11 Input: AC100-240V 50/60Hz Output Max3.5A: 5VS/0.5A 5VM/1.5A 12V/1A HV Output: 1280VAC/9.5mA Pin: 150W (MAX) ; POUT: 120W (MAX) Mijn problemen is de achtergrondverlichting krijgen onjuist voltage en zal pas halverwege branden. Als ik de grond een van de HV lijnen, die CCFL normaal branden, maar als ik de grond zowel off dezelfde transformator spoel, de achtergrondverlichting gaat branden kort dan zal alles uit te schakelen. Als ik kort een set van HV lijnen op dezelfde spoel, zal de hele achtergrondverlichting goed te laten werken totdat de TV schakelt zichzelf uit na een paar seconden. Ik denk dat ik ofwel een aarding probleem of de "T803" transformator is gedeeltelijk opgeblazen. Niet zeker hoe ik zou de transformator zo ja herstellen, maar ik zou graag om te proberenpls. plaatsen model # en foto van pcb. WBR