High Current analoge multiplexer / Switch

C

CMOS

Guest
Hallo, Ik ben het ontwerpen van een digitale IC Tester waarvoor ik ben op zoek naar een High Current Analoge Switch / Multiplexer aan VCC en GND te leveren aan elke pin van de 24-pin ZIF socket. I n mijn prototypes gebruikte ik CD4051 (analoog Mux.) En de CD4066 (analoge S / W), maar ze niet leveren van stroom aan een aantal IC's die een beetje hoog aanbod als de huidige 74LS150. Beide IC's hebben max. huidige capaciteit van 10 mA alleen. Ik wil niet transistors vanwege beperkte ruimte gebruiken. Kan iemand suggereren een goede low cost, high current 08:01 / 16:1 analoge multiplexer / switch met de huidige capaciteit> 30mA Beschikbare in het SO of TSSOP pakketten? Of andere suggesties voor dit probleem?

Je zou kunnen gebruiken een hoge pin count microcontroller en sluit elk van de ZIF-pennen op een microcontroller pin. Dan, in software, kon je de kracht pin ingesteld op VCC, de grond pin aan de grond en laat de rest tri-verklaarde, zodat ze niet storen. PICs kan 25mA leveren in hun pennen, kon je waarschijnlijk dat tot 30 mA rekken zonder schade. Misschien andere microcontrollers hebben een hogere capaciteit leveren. Ik neem aan dat u al een microcontroller gebruikt, zodat je moet in staat zijn om een 40 pin uC te gebruiken en elke beschikbare insteekpen dekken en hebben de uC doen al het testen. Als u geen gebruik van een microcontroller, dan moet je nog steeds gebruik maken van een alleen aan de macht te verdelen, omdat ik niet weet van een niet-UC IC die het werk zou kunnen doen. Of, ga FPGA ...

gebruiken smd transistor-arrays met een aantal transistors in een chip.
Kan je geef aantal van dergelijke arrays? Ik weet alleen zinkende soort arrays als ULN2003. Zijn er inkopen die ook?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back