High afstand Microfoon (help)

A

arash_micro

Guest
Hi all.
Ik wil een lange afstand Microfoon (bijvoorbeeld 30 meter of zoiets).
Kunt u me helpen.
Bedankt.

Wyszukiwanie głosem w wyszukiwarce Google było już dostępne dla posiadaczy urządzeń przenośnych z Androidem. Od wczoraj funkcja ta dostępna jest w najnowszym wydaniu Google Chrome dla komputerów i laptopów.

Read more...

Ik had groot succes met een shotgun microfoon die ik opgebouwd uit een oude (hele oude) artikel in het magazine.Gelukkig heb ik het oorspronkelijke artikel gescand en opgeslagen.(Wie zegt dat het slecht om te hamsteren stuff!)

Toen ik de mijne gebouwd, metricated ik alle afmetingen en beperkte diameter van de pijp een beetje.De oorspronkelijke gebruik gemaakt van een electret microfoon invoegen, maar ik upgrade naar een "echte" mic invoegen die ik salveged uit een microfoon met een beschadigd lichaam.

Ik bouwde een kleine, maar hoge kwaliteit mic versterker, gevoed door een 9V batterij, die is ingebouwd in de microhone vergadering.

Ik heb de mijne gebruikt voor vele jaren (ik ben een PERT-time wildlife film-maker) met groot succes.I is een beetje onhandig, maar toen op een statief langs de camera, zijn de resultaten indrukwekkend.

Ik kan me voorstellen dat plastic slang (hoge dichtheid) zou werken net zo goed als de aluminium buizen die ik gebruikte in het origineel.

Genieten.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back