hier is mijn probleem ...

M

myanm

Guest
Hi hi! Sorry, mijn vraag niet het punt. Ik bedoel ... Ik gebruik 5x7 display en pic16f84a met 4017, maar ik gebruik het programma voor 16F84 en pas F84 dan is het programma niet echt werkt ... in het programma, "TE bewegend teken 'wordt weergegeven verhuizen ... maar in werkelijkheid, is een uitgang van de kolom gevonden om te mislukken, niet in andere programma denk ik dat er iets mis gaat .... Pls verklaren me .... met dank,

Programma geschreven voor 16F84 ..... zal niet werken op een 16F84A. Dus probeer opnieuw te compileren uw codes voor 16F84A ..... Succes

HI moet u ook uw broncode bewerken. Ik weet niet welke software je gebruikt, maar probeer de header file van 16F84A onder meer op de eerste positie van uw broncode. bye.

Ik hou niet van te kibbelen, maar er zijn geen software verschillen tussen de 16F84 en 16F84A. De 84A kan draaien op 20 MHz, terwijl de 84 kan alleen worden uitgevoerd bij 10 MHz. Als u gebruik maken van dezelfde kloksnelheid als de niet-A ontwerp, moet het hex bestand uit te voeren prima. Nu, moet u uw programmer te vertellen dat je een 16F84A programmering - ik geloof dat de programmering algoritme is anders. De meeste programmeurs zal u toelaten om dit te doen (gebruik een F84 met een hex-F84A-chip). Er zijn ook enkele verschillen in de haven ingang hoog voltage minima maar ze mogen niet leiden tot een probleem is het werken met CMOS. Er is een microchip migratie document (84 tot en met 84A), u kunt kijken voor meer informatie. Ik weet zeker dat uw hardware is in de fout. Zoals ik al eerder zei, zonder meer informatie, is het moeilijk om u te helpen. Doen al het andere kolommen werk? Als men niet aan branden, zou ik op zoek naar een slechte verbinding. Phil ps, veel geluk, ben ik gegaan voor een week ...

Hallo ik ook zeggen dat er geen fundamentele en belangrijk verschil tussen de 84 en 84 bis. Ik denk dat uw programma heeft wederom een zeer weinig problem.check uw programma. good luck.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back