hi jian plz me helpen met dit bestand met ie3d

R

ramani

Guest
hi jian,

Ik heb te simuleren mijn gestapeld geaard coplanaire Waveguide structuur met behulp van ie3d.
Ik heb hier met mijn bijgevoegde structuur plz help mij om de velden en verstrooiing parametrs.

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=553596 # 553596.

i am looking forward ur antwoord ....

Hoi, Ramani: Ik zie geen bijlage.Heb ik iets gemist?U kunt mij het bestand op: jian (at) zeland.com.Ik kan proberen om u te helpen morgen.Het is te laat hier nu.Groeten.

HI, ramani: Hier zijn enkele modellen (eenvoudige en complexe) voor je.Daar ik niet over alle dimensies, Ik heb zojuist de structuur met enkele veronderstelde waarden.Groeten.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

hi, jian,
bedankt voor je hulp.kunt u mij alstublieft vertellen zal de omvang van elektrische velden en magnetische veld variëren indien simuleren een structuur in fdtd en moeder.

en zo ja, hoe ver zal de variatie.

Dus jammer dat ik kan het bestand niet openen zonder dat de nieuwste versie.

Hoi, ramani:

Zeker, de metalen structuur is gewijzigd.Het gebied zal veranderen.

Hoi, Parris:

Stuur dan een e-mail naar mij en ik kan u de bestanden in de eerdere versie.Ik stel voor dat je om te upgraden naar de nieuwste versie want het is veel beter.Groeten.

hi jian,
in een geaard coplanaire Waveguide, i
didnt find any massaplaat die volledig dekt de onderkant side.it dekt alleen het signaal dirigent en bovenste links en rechts grond vliegtuigen.
is het toch?Ik zag de structuur in 3d gedefinieerd door u in ie3d leuk.
hoe definiëren links en rechts balken in gestapelde geaard coplanaire Waveguide.
en ook ik moet vergelijken met de resultaten door het signaal dirigent stijgende lijn in gestapelde gcpw door verschillende heighs.hoe definiëren verhoogde signaal dirigent lijn.
plz help me .........

Hoi, Ramani:

Bedoel je dat je niet ziet de via die het volledige bereik van de CPW gronden aan de zijkanten?Ik doelbewust deed.U ziet ik de negatieve poort aan de zijkant metalen.Howevever, de haven niet kan worden bepaald op een rand aan de zijkant aangesloten op de grond.Ik heb om een klein gedeelte van het met het oog op een negatieve haven op.Dit is een betrouwbare manier voor een haven als deze.Groeten.

Thank you very much jian i undersood.
hoe kan ik verheffen het signaal condutor hoogte houden van de linker en rechter grond vlakken in dezelfde positie.

zullen de prestaties van de Waveguide verbeteren moet ik doen als ik zo.

Hoi, Ramani:

Ik weet niet zeker of het zal verbeteren.Zeker, uw substraat's sigma = 10 s / m en het is heel lossy.Als uw centrum dirigent zal niet aan het (door het invoegen van een isolatie-laag),
dan zal het verlies aanzienlijk.

Op IE3D, kunt u alle hoekpunten van het centrum dirigent op alle lagen en de z-coördinaten van hen.

Met vriendelijke groet,

hi jian,

hoe moet de waarde van de S21 voor betere interconnectie structuur.
groeten,
ramani

Hoi, Ramani:

Voor een interconnecteren (passief circuit), de beste S21 is | S21 | = 1 of 0 dB.U kunt echter niet bereiken vanwege | S11 |> 0 en er zijn nog andere verliezen (metallische, diëlektrisch, oppervlakte golven en straling).Voor uw semi-conductor-substraat, veroorzaakt veel diëlektrisch verlies.U hoeft dus wat laag verlies isolatie laag tussen de strip en het SI laag.

Met vriendelijke groet.

hi jian,
kunt u geef me de structuur (sgcpw) door stijgende het signaal dirigent hoogte door bepaalde lengte.
kijken ernaar uit uw hulp.
met betrekking tot
ramani

HI, Ramani:

Ik heb alle afmetingen en ik weet niet hoeveel ik moet verheffen hen.Stijgende een laag is eenvoudig op IE3D.U selecteert u Bewerken-> Layer-> CHANGE LAYER Z-COORINDATE.Vergeet niet om de substraten van inlichtingen indien de substraten zijn veranderd tegelijkertijd.Groeten.

hi jian,
toen heb ik als u verteld, i dont vinden de centrale condutor hoogte alleen steeds meer en links en rechts de grond lagen in dezelfde positie.
Ik ben ook dont have name hoogte te verheffen alleen ik nodig bij het vinden van de optimale hoogte waar ik laag verlies.
plz help me ..
groeten

Hoi, Ramani:

Voor uw bijzondere structuur, de hoge verlies mag niet worden beïnvloed door de aarding metalen veel.Het grootste deel van het verlies van uw SI substraat met 10 ohms.cm.Je nodig hebt om een isolatie-laag tussen het substraat en het centrum dirigent.Groeten.

Hoi, Jian:
u hebt mij een structuur genaamd gcpwthick, dik in de zin do u: de dikte van het substraat of de dikte van het metaal.
welk materiaal kan worden gebruikt voor het isoleren van de ondergrond en de centrale dirigent laag.
anticiperen ur antwoord ...
groeten
ramani

Hoi, Ramani:

De "dikke" model betekent dat ik een model voor de dikte van het metaal.Voor de dielectrics, het is altijd gesimuleerd zoals het is.Er is geen mogelijkheid voor is.Groeten.

hi, jian,
meterial wat ik kan gebruiken voor het isoleren van de centrale dirigent en diëlektrische substraat.Meerlagige architectuur in hoe het mogelijk is.
is er anyother manier beschikbaar te wijzigen sgcpw structuur te verminderen verlies en signaal integriteit effecten, zoals het toevoegen als metalen ring met twee bovenste GND vliegtuigen.
groeten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back