hi hi ... hulp nodig hebben ... hond repeller circuit ..

M

mRul

Guest
hi all ... Ik ben nieuw hier ... kan iemand me helpen met dit onderwerp ... Ik ben op mijn lab project ... ik moet paar ciruits voor mijn docent ... hoop dat iemand mij zou kunnen helpen door middel van deze ... thanx ...

Uw vraag niet duidelijk is, staat duidelijk wat do u willen doen .. Groet, Ahmad,

meerdere repeler circuit beschrijving een tip is om een ​​sirene te krijgen en een condensator te veranderen in de oscillator 110dB een koel is moet een piëzo-of keramische soort al ive verteld te veel arme dieren de beste sterke geuren zoals knoflook en uien te kunnen gebruiken

Hallo allemaal ... Ik ben nieuw hier ... kan iemand me helpen met dit onderwerp ... Ik ben op mijn lab project ... ik moet paar ciruits voor mijn docent ... hoop dat iemand mij zou kunnen helpen door met deze ... thanx ...
Ik ken alleen de manier hoe we ons huis en familie te voorkomen dat honden die ik met u delen. Ik denk dat het nuttig is om je colleges voor te bereiden. De meest effectieve manier om een ​​hond aanval of beet te voorkomen is met behulp van een elektronische hond chaser. Er zijn twee manieren om een ​​hond af te weren. Een manier is door het verzenden van een onschuldig hoogfrequent geluid; 20.000 Hz hoorbaar is alleen voor de hond. De andere manier is door het uitzenden van een super heldere LED knipperen strobe dat tijdelijk is blinds en verwarren de hond.

meerdere repeler circuit beschrijving een tip is om een ​​sirene te krijgen en een condensator te veranderen in de oscillator een 110dB is cool moet zijn van een piëzo-of keramische soort al ive verteld te veel arme dieren de beste sterke geuren, zoals het gebruik knoflook en uien
Ik denk dat deze methoden zijn zeer nuttig. Uien en knoflook zijn de goede manier om de dieren die in in uw huis te stoppen. Deze twee methoden zijn werk als een afweermiddel circuit. Maar vandaag, er zijn veel goede afstotende circuits beschikbaar in de markt. In mijn kennis ultrasone insectenwerende middelen zijn de goede middel.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back