HFSS Mesh3d fouten bij het analyseren van

P

ptshao

Guest
Ik krijg deze fouten in het project, dat is een voorbeeld vond ik. Toen ik valideren alles is ok, maar als ik analize krijg ik dit: Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem op te lossen? Bedank je helpt bij voorbaat!
98_1170175608.jpg
[/img] [/url]

Hoi, ik heb dit probleem geconfronteerd vóór .. Ik denk niet dat het een versie van de software probleem ... Hoe gaat het spannende uw structuur? Als het een coaxiale kabel een microstrip .. Probeer het verenigen van de haven structuur (in de coax de zaak, het zou de pin zijn) met de structuur wordt opgewonden. (In de coax de zaak, zou het de tline). Nu te simuleren en te zien .. Het is meestal een paar kleine problemen met de gezichten of iets en ik weet dat het kan echt frustrerend .. :) Zoals ik al zei, probeer te verenigen ze bij elkaar en simuleren .. Een minder mogelijkheid om het werkend wordt afgesloten HFSS en opnieuw opstarten .. Dit is gebeurd met mij ook .. (Vraag me niet hoe!) Ananth.

De foutcode 1054 lijkt te veel mensen, ik ook last van! Geniet van alle antwoorden op deze vraag te beantwoorden! Ik heb een aantal ideeën om te proberen: D

Ik heb ook hetzelfde probleem alleen wanneer ik mijn eigen ontwerp geplaatst. Toen ik de desingn geplaatst van tutorials gegeven voor HFSS het wokken goed waarom dit zo is? Ik heb navraag gedaan mijn ontwerp is het juist

Hallo allemaal, dit is mijn eerste keer dat het schrijven hier. Ik heb ook hetzelfde probleem. De mesh unit kan geen t openen van de mesh-bestanden. En maakte het project was een van de HFSS boek voorbeelden. Weet iemand waarom? Wij danken u bij voorbaat.

Ik heb ook hetzelfde probleem alleen met HFSS v.10, maar met v.9.2 HFSS het wokken goed.

ik geconfronteerd met hetzelfde probleem HFSS 10, maar als ik hetzelfde ontwerp in v9 dat werkte prima. Er is zeker een probleem met de beschikbare V10. Ik kreeg vervolgens nog een CD met V10 van ongeveer 200 + MB het werkt prima nu. dit definatly versie problemen.

Ik heb hoed hetzelfde probleem, maar ik heb gecontroleerd en was de haven locatie in z-richting toen ik de handleiding voorbeeld. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 1 minuut: [/color] [/size] Ik denk dat isnot een versie probleem, beacuse een ik heb werkte prima tot nu toe met v10 en versie 9.2

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back