HFSS hulp nodig

K

kenneth

Guest
Hi Everyone,

Kan iemand mij vertellen hoe ik kan trekken een geldig spiraalvormige antenne in HFSS omdat ik altijd het probleem van de ongeldige ontwerp encouter??

Met vriendelijke groet,
Kenneth

Ik ondervinden de foutmelding als volgt:

Fail te maken rand spiraal.Acis Fout 7073 - Het begin van de spiraal is aangegeven op de normale as, gebruik dan een nul beginnen straal te volbrengen.
Geometry schepping is afgebroken geweest, als gevolg van het uitvallen van een geometrie operatie.

HFSS online hulp zal u tonen hoe je kunt doen.
Het tekenen van een Helix
Een helix spiraal is een 3D-object aangemaakt door vegen een 1D of 2D object langs een vector.Vegen een 1D object resulteert in een holle 3D-object.Vegen een 2D blad object resulteert in een 3D-solid object.

1.Selecteer de 1D of 2D-object dat u wilt vegen om een helix te vormen.2.Op het menu Tekenen, klikt Helix.

3.Teken de vector u het object langs vegen.De twee punten die de vector van invloed as richting en niet van de helix lengte beschrijven.De helix lengte wordt bepaald door inschrijving van de toonhoogte en het aantal bochten.

a.Selecteer het beginpunt door te klikken op het punt of de typen zijn coördinaten in de X, Y en Z tekstvakken.

b.Selecteer het eindpunt door te klikken op het punt of het typen van de coördinaten ten opzichte van het startpunt in de DX, DY, en dZ dozen.

De Helix dialoogvenster verschijnt.

4.Selecteer rechts hand als de beurt richting is de klok mee en linkerhand als de beurt richting is linksom.

5.In de Pitch tekst typt u de afstand tussen elke beurt in de helix, en klik op een eenheid in het pull-down lijst.

6.In Turns tekstvak typt u het aantal volledige omwentelingen het object zal maken langs de vector.

Het geselecteerde object wordt meegesleept de vector tot een helix.Het oorspronkelijke object dat u geveegd wordt geschrapt.

Het dialoogvenster Eigenschappen wordt weergegeven, zodat u het object wijzigen en eigenschappen.

7.Klik op OK.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back