hfss hulp bij het nabootsen van parabolische reflector antenne

X

xxgcatz

Guest
Nu wil ik de simulatie van een parabolische reflector antenne in hfss.Het lijkt erop dat hfss goed is in het nabootsen van elektrische kleine antenne. Is zij kunnen simuleren elektrische grote dimensie antenne?
Ik heb nog een vraag: Hoe kan ik een parabolische reflector op hfss?
In CST Microwave studio is het zeer gemakkelijk te trekken parabolische reflector met Macro's.Maar in hfss, ik can'it het vinden van een functie die kan trekken een parabolische lijn of refletor.Wie kan mij vertellen?
Thanks a lot!xxgcatz

Als u al getekend in MWS waarom niet gewoon importeren *. zaterdag (v8.0) in HFSS?Met mijn ervaring van HFSS Ik denk dat je zal vechten om convergentie indien elektrisch groot - beste van geluk wel.

Matt

Hoi,

U kunt een DLL-bestand in C , dat zal een Parabole.Neem contact op met uw lokale technische ondersteuning voor meer info.

Itai

Ik denk dat je niet kan simuleren de grote reflector antenne in EDA
is als HFSS of MWS.FDTD en MOM behoeften te veel geheugen en tijd om te simuleren zo groot structuren.Ik werk op grote reflector antennes een aantal jaren en ik weet niet goed EDA tool voor dit probleem.Zoals ik me herinner, FEKO kunnen simuleren dergelijke antennes in GTD aanpassing, maar deze methode onjuist en heeft vele beperkingen.De meeste van reflector antenne ontwerpers creëert de persoonlijke code voor een dergelijk ontwerp.

Groeten,
Kit

hi, xxgcatz

U kunt gebruik maken van deze software http://www.integratedsoft.com/products/singula/

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back