HFSS: gedreven terminal gedreven Vs modal

B

beetro78

Guest
Kan iemand me uitleggen op een eenvoudige en duidelijke manier wat is het verschil tussen AANGEDREVEN modaal en AANGEDREVEN TERMINAL oplossing type in HFSS?

Wanneer moet ik modaal en wanneer TERMINAL?

Please, use ook voorbeelden.

Dank u!

Zoals uiteengezet in te helpen:
gedreven terminal biedt oplossingen in termen van spanning en stroom
terwijl
gedreven modale maakt gebruik van machtToegevoegd na 19 minuten:Concreet Gedreven modaal: S matrix wordt opgelost in termen van bevoegdheden; Gedreven terminal:
S matrix is opgelost op basis van spanning en stroom

omschrijf hun aanvragen!?Ik zie zowel de modale en terminal oplossing voor toepassingen patch-antenne!
zij deze oplossing hebben verschillende resultaat voor een simulatie?

Sorry dat ik krijg niet het punt.

Kan iemand maken enkele voorbeelden om aan te tonen wanneer DT geschikt is met betrekking tot DM en viceversa?

Ik zal u dankbaar zijn.

Dag

i dont know precies de toepassingen van beide, maar volgens mijn weinig ervaring geven ze beide dezelfde resultaten

wanneer ur met coaxiale feed (TEM excitaties) gebruik gedreven terminal en wanneer ur met behulp van andere takken van de vermeerdering, zoals TE / TM of quasi-TEM u zijn voor gebruik modale gereden aangezien er kans op een hogere stand excitaties ook zo dat u zal geven correcte resultaten .

Gedreven modale is OK voor alle toepassingen

akedar wrote:

wanneer ur met coaxiale feed (TEM excitaties) gebruik gedreven terminal en wanneer ur met behulp van andere takken van de vermeerdering, zoals TE / TM of quasi-TEM u zijn voor gebruik modale gereden aangezien er kans op een hogere stand excitaties ook zo dat u zal geven correcte resultaten .Gedreven modale is OK voor alle toepassingen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back