Het verschil van gewonnen bekijken en analog_extracted bekijken

A

abcyin

Guest
Hallo, allemaal

Ik ben benieuwd over het verschil van gewonnen bekijken en analog_extracted bekijken, op een zeer begin gebruikte ik de uitgepakte oog voor post-simulatie, en nu, iemand vertelde me dat ik het later een moet gebruiken.Echter, niemand kan mij vertellen de reden, en ook ik zie geen verschil met de simulatie resultaten.
Dus, wat is het verschil tussen hen, en de reden voor het gebruik van analog_extracted voor post-simulatie?

Thanks a lot vooraf

extracted_view wordt ofwel door Diva of Assura die alle uitgepakte apparaten en parasieten bevat.

U kunt een simulatie rechtstreeks uit de extracted_view.

De analog_extracted_view wordt gegenereerd uit de MSPS stroom en kan worden gebruikt
een subset van de extracted_view te creëren, met alleen geselecteerde netten of parasieten.
Dit genereert dan de analog_extracted_view.

In de oude dagen, Diva vereiste Build Analoge worden uitgevoerd op de extracted_view aan de analog_extracted_view voor simulatie te genereren, maar dit is niet meer nodig (voor vele jaren).Het analog_extracted_view is in principe
erfenis.Als u een simulatie van de gehele extracted_view het is niet vereist.

Na een Assura RCX / QRC extractie, opent extracted_view en doe een Hulpmiddelen-> parasieten-> Verfijn extractie Bekijk ...U kunt nog steeds het genereren analog_extracted_view voor de geselecteerde parasieten met behulp van sbaLib apparaten. (Zeer convaluted doorstroming en niet nodig, aangezien geselecteerd netto extractie plaats nu kan worden uitgevoerd).

eda_rimrunner, thx zeer voor uw antwoord, is het logisch denk ik.
Maar ik heb nog een vraag over hoe de netten te selecteren als ik slechts enkele van de parasieten nodig hebt tijdens de bouw analoge proces.
Kunt u mij de proces detail, dank u bij voorbaat.

Het is veel gemakkelijker te doen een geselecteerd Netten Proper met QRC winning, maar
Als u aan te dringen op de Build Analoge methode ....

De opties zijn:

1) Inclusief Alle - simuleren met alle parasieten die zijn gewonnen.

2) Set vanaf Schematische - Selecteer parasieten op te nemen in de simulatie door het plaatsen van
speciale symbolen (spresistor, spcapacitor, spinductor,
en spcapacitor2) over netten in de schematische weergave.De
spcapacitor2 apparaat wordt gebruikt om parasieten in de
simulatie die verschijnen tussen twee opgegeven netten.Als
u symbolen toe te voegen of te verwijderen uit het schema, klik
Controleer en Opslaan om het gewijzigde standpunt te slaan.
De parasieten u door het plaatsen van deze symbolen
(die zijn opgenomen in sbaLib) zijn de enigen
opgenomen in de simulatie.
Opmerking: De sbaLib is te vinden op de volgende locatie
de Cadence installatie:
<installation_dir> / tools / dfII / etc / cdslib / artiest / sbaLib
Het definiëren van deze bibliotheek in uw cds.lib u nodig hebt om
het volgende:
DEFINE sbaLib <installation_dir> / tools / dfII / etc / cdslib / artiest / sbaLib

Als u de keuze uit Schematische en klik op OK
zonder onderkennen van elk netten aan het schema, de
Extractie parasieten Selectieve Annotatie formulier vraagt u
om uw keuze te bevestigen.

3) Geen - Simuleer met geen van de parasieten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back