het verschil tussen analoge en RF-lay-out

E

ei

Guest
die kan delen met mij het belangrijkste verschil tussen analoge en RF-lay-out?materail / document over RF-lay-out zou waarderen.

hoi,

belangrijkste verschil zit in de complexiteit van de lay-out.Analoge zijn complexer dan RF-lay-out.Maar je moet heel voorzichtig ful tijdens het ontwerpen van de RF-Lay-out, als het echt kan je huilen als je niet volgen basisprincipes van RF-lay-out.

Ik zal binnenkort Upload de artikelen en Marterials voor je.

Analoge lay-out in de eerste plaats waarden matching, symmetrie, dummies
minimaliseren fouten van lithografie, nabijheid, warmte
invloeden.

RF-lay-out vaak weinig zorg voor DC nauwkeurigheid,
maar veel voor koppeling en verliezen, impedantie matching
en dingen van dat soort.Als je bij tientallen GHz is het zelfs
gekker als geometrie wordt op de volgorde van de golflengte.

Helemaal juist wat je zegt, behalve ...

dick_freebird wrote:

Als je bij tientallen GHz ...
geometrie wordt op de volgorde van de golflengte.

op zo'n hoge frequentie, je zou kunnen traceren behve als transmissielijn in plaats van een hoop gegooid .... leidt tot transmissielijn gedrag .....
meer inductief bij hoge frequecy ..je moet mighnt EM simulaiton om te controleren of de post lay-out prestaties ...

aarding is belangrijker in RF-lay-out ..voorkeur true (substraat) de grond .....

shashikumar.22 wrote:

hoi,belangrijkste verschil zit in de complexiteit van de lay-out.
Analoge zijn complexer dan RF-lay-out.
Maar je moet heel voorzichtig ful tijdens het ontwerpen van de RF-Lay-out, als het echt kan je huilen als je niet volgen basisprincipes van RF-lay-out.Ik zal binnenkort Upload de artikelen en Marterials voor je.

Hi ei,

Ik heb een aantal boeken en bijgevoegde artikel voor uw hulp.Zij zouden voldoende zijn voor uw hulp, goed Incase u hulp nodig heeft kunt u uw probleem plaatsen.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

zoals gezegd door Deepak, bij hogere frequentie, uw interconnectie zal fungeren als een transmissie lijn.Je moet de regels volgen volgens de transmissie lijn.Als uw ontwerp moet de minder lawaai dan moet je de hoeken model zeer goed.Toegevoegd na 4 minuten:hier is de afbeelding voor een hoek

hier zijn wat meer artikelen met betrekking tot transmissielijn

Geachte Kumar,

je bent echt een vent onbaatzuchtigheid, thanks so much, worden uw artikelen grote hulp voor mij!

Hi Egg,

Thanks, zijn mijn Pleasure helpen zoveel ik kan.Ik zal blij zijn als ik je kan helpen verder.

shashikumar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back