Het toevoegen van de initiële waarde voor de VCO in PLL

M

mino

Guest
Toen ik gesimuleerd PLL in HSPICE, ik moet initiële waarde toe te voegen voor VCO en VCO geslingerd zullen worden. Maar, Moet ik de andere circuit voor VCO toe te voegen om te geven initiële waarde op lay-out?

Nee, dat heb je niet nodig hebt. Met vriendelijke groet, Analog_starter

In HSPICE, toen we een eerste waarde in VCO toe te voegen, zal dat helpen HSPICE aan de VCO oscilleren. Dat is HSPICE algoritme. In het echte circuit, wordt deze schommelde als je VCO correct is, omdat het altijd lawaai in VCO. U hoeft dus geen circuit niet toe te voegen in uw VCO. Yibin.

Misschien kun je proberen een aantal voorwaarden toe te voegen in de run-bestand. Voeg bijvoorbeeld de kracht helling (van 0 tot VDD) of voeg de inmenging in de kracht spoor naar de echte omgeving te modelleren. Als uw circuit niet kan osc met bovenstaande voorwaarden, misschien hebben een aantal onbekende bijwerking.

Bedankt iedereen antwoord. Ik zal check mijn circuit op lay-out. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 26 minuten: [/color] [/size] en ik heb een vraag bij het testen. Waar is de grenslijn die frequentie grenzen tussen op brood boord en op printplaat?

en ik heb een vraag bij het testen. Waar is de grenslijn die frequentie grenzen tussen op brood boord en op PCB?
Als je een volledig digitale gang uitgang willen en een goede jitter Peformance. Maybe onder de 150 MHz is een suggestie. Yibin.

gebruiken we een pwl bron voor VDD naar PLL simuleren in plaats van het geven van de eerste voorwaarde. al is de eerste voorwaarde vermindert de simulatie tijd.

Hallo ik ben op zoek naar PLL voorbeelden en ontwerpen met behulp van Simulink. Speciaal synchronisatie met PLL. iemand nog iets .. erg bedankt

Wilt u een hoge frequentie PLL, testen, zoals meer dan 200Mhz, moet u de zorg van de hoge snelheid IO design.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back