Het opzetten van Cadence, Plz Help

J

jn_mohit

Guest
Ik wil gebruik maken van de aangepaste Cadence IC design suite (schematische vangen, analoog kunstenaar etc) voor mijn analoog ontwerp proefschrift.

We hebben het in onze universiteit, maar niet een die ik ken is gebruikt of onlangs heeft gebruikt.Ik weet dat de locatie van de Cadence instrumenten ook alles wat ik wil weten is stap voor stap procedure op te zetten cadans NCSU milieu.

Ik ben al op vele plaatsen de universiteit, maar de installatie-instructies zijn bijzonder tot de universiteit.

Kan iemand me met deze gids, of geef me een link naar algemene cadans opgericht richtingen.

Bedankt

Pls zie de bijlage file.You kunt de IC50 stap voor stap!

De Cadence Installation Guide bevat de basisinformatie en de vereiste procedures te installeren CadenceŽ producten.Terwijl de Cadence Installation Guide geeft een korte samenvatting van software configuratie (Bijlage A, Overzicht van Software Configuration), moet u verwijzen naar het juiste product documentatie voor gedetailleerde informatie over de configuratie.
De meest effectieve manier gebruik te maken van deze handleiding is voor u om uw niveau van ervaring met systeembeheer en Cadence product installatie.Bijvoorbeeld, mensen die weinig ervaring met systeembeheer en hebben niet geïnstalleerd Cadence producten ten minste een keer lezen de hele handleiding van start tot finish.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Al het product is hetzelfde
uitpakken van het eerste
tweede run setup.sh
tijdens de volgende stap, kies belasting softload,
en selecteer lokaal voor cdrom en selecteer cadans catalogus voor het product dat u wilt instellen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back