Het opladen van een accu van de auto

T

thuvu

Guest
Hoi,
Weet iemand hoe een auto batterij.Ik moet de veiligste manier mogelijk.

Bedankt

"CAR BATTERY Frequently Asked Questions"
http://www.repairfaq.org/ELE/F_Car_Battery.html # CARBATTERY_011

Groeten,
IanP

Thanks IanP

Ik begrijp niet waarom ik de negatieve pool aansluiten op een metaal en niet aan de (-) van de dode batterij

Ik denk niet dat je "moeten negatieve pool" verbinding te maken met het lichaam van de auto's (metaal).
Eigenlijk, het aansluiten van een lader rechtstreeks aan de batterij is veiliger optie ..

Groeten,
IanP

Hi thuvu
De aansluiting van de negatieve pool naar de metaal of lichaam is nodig wanneer u het opladen van de accu van een andere auto
In die auto als de auto opladen is uitgeschakeld en u sluit de accupolen van de auto opladen aan uw auto zal er enorme stroom van de huidige en de batterij-accu zal worden afgetapt en er kan kans op explosie
Veiligste is om de terminal verbinden met metalen body van de auto opladen, maar op deze manier vereist een enorme hoeveelheid tijd

Als de caharging auto op dan kun je de negatieven en positieven van de batterij aansluiten direct

Dus, door het aansluiten van de negatieve naar het lichaam van de auto ik interpoleren een weerstand (metaal van negatief naar accu) om te voorkomen dat de enorme stroom van de huidige.

Thank you guys

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back