het ontwerpen van een Tijdvertraging circiut

P

purpleanger

Guest
Hallo, ik wil graag een circuit zodanig dat op het eerste, het circuit volledig is uitgeschakeld ontwerpen. De gebruiker drukt een schakelaar, die stroom injecteert in het circuit. Vervolgens een mechanisme in het apparaat gezien, als de schakelaar is vrijgegeven. In een later ongeveer 3 seconden, wanneer het circuit bestaat niet meer stroom nodig, het snijdt eigen kracht en slaapt totdat de gebruiker ervoor kiest om op de knop drukt u nogmaals op. Hoe kan ik dit circuit te ontwerpen, maken geen gebruik van 555 timer. Door i wanna geïntegreerde dit circuit in smart card. Bedankt.

U mag gebruik maken van Super lading condensator om de voedingsspanning up-to-3sec. afhankelijk van de tijd, kan capaciteitswaarde krijgen verandering! Dit is slechts een idee, we moeten zorgen op het ontwerpen van de condensator waarde en dit is voor de eenvoud.

Gebruik R & C om de vertraging te genereren? 1Mohm * 1uF = ~ 1S.

Hebt u overwegen het gebruik van een teller IC die een interne oscillator als CD4060 heeft? Kerim

Dank over uw antwoord Kerim Vertel me meer informatie over? Alstublieft. Bedankt.

Dank over uw antwoord Kerim Vertel me meer informatie over? Alstublieft. Bedankt.
Ik neem aan dat je het gegevensblad te krijgen (de IC is een standaard CMOS-een). Helaas kan ik niet nog een om te testen wat we zullen praten. Ten eerste is het zeer belangrijk om de status van alle uitgangen van de teller. Ik hoop, maar ik ben er niet zeker van, dat de IC gereset (alle uitgangen worden laag) op elk moment dat het wordt gevoed. Maar als de uitgangen een willekeurige staat hebben bij een start dan ben ik bang dat we moeten laten haar reset pin het werk veel als wij doen voor het resetten van een aantal MCU's. In dit geval een condensator (kunnen zeer klein omdat de ingang CMOS) is aangesloten tussen Vcc en de reset pin (11) ook een hoge waarde weerstand tussen de pin en aarde. Dus als Vcc wordt toegepast, de laadstroom van de condensator wordt de pin spanning stijgt voor een korte tijd reset alle uitgangen. Kunt u dit controleren? Houd er rekening mee dat in het geval van de IC kan altijd zelf opnieuw in te stellen bij powerup pin 11 moet geaard zijn. Kerim

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back