Het omzetten van een PC-bureau mic

F

fjpompeo

Guest
Hoi,

Noodzaak om te zetten electrect mijn pc bureau in een directionele microfoon electrect pc bureau microfoon om te pick-up van het milieu zoals lawaai PC of PC PSU en CPU fan, lawaai op straat en zo verder te verminderen.Indien mogelijk met automatische niveauregeling (compressor / limiter).

Deze microfoon wordt gebruikt in een HAM 80m station SSB.

Groeten,

Fernando

Hoi,

Voor zover ik weet, de enige manier om het wijzigen van een omni electret microfoon in een unidirectionele een (cardiod) moet u de microfoon element, dat wil zeggen: de electret deel zelf.Deze zijn verkrijgbaar bij een aantal bronnen heb ik onlangs gekocht veel van 'farnell.com', hebben zij veel verschillende maten en modellen van beide unidirecitonal,.en omni.

Helaas kan ik ze niet testen met mijn geluidskaart, omdat de microfoon input was een tijdje terug geblazen (geheel mijn schuld), maar met een voorversterker en de lijn in alle electret elementen die ik kreeg van Farnell waren erg goed qaulity.

Als je niet kan bemachtigen van vervangende onderdelen, is er een methode die ik ken.Het enige verschil tussen omnidirecitonal, en unidirectionele microfoons is dat, uni's hebben gaten in de achterkant van het element.Dit betekent dat elke geluid dat van achter de microfoon raakt de achterkant van het Diafragma en de voorzijde (omdat het gaat door de gaten en rond de binnenkant van het element).Dus, omdat de geluidsgolf zowel de voor-en achterzijde op hetzelfde moment hits, neutraliseert het uit.Ik heb nog beurt een element in een uni met deze methode, zijn trickly en je zou uiteindelijk verpest het.

Hoop dat dit helpt.

BuriedCode.

BuriedCode,

Tks voor het antwoord.Ik zal proberen enkele electrect directionele microfoon te halen bij een elektronica winkel aanbod hier in mijn stad en betaalt een nauwe aandacht van dit detail (gaten in de voorkant en achterkant) gewoon om MEKA zeker dat ik buing de juiste microfoon.

73

Fernando - PU2PLL - Brazilië

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back