Het maken van gaten in SolidWorks

M

mohamed.elsabagh

Guest
Ik gebruik een gat tovenaar in SolidWorks om gaten in metalen plaat en kunststof onderdeel te maken, en gebruik vervolgens bijpassende bout van de gereedschapskist, het probleem is dat ik kan me niet voorstellen in het echte leven hoe de bout zal worden vastgesteld zonder moer, omdat ik willen niet moer door de aard van het ontwerp. Ik ben met behulp van DIN-EN-ISO 7.046-1 soort van gaten, zou ik spiraal gat met spiraal bout of stok te maken met de kant en klare gaten?. Het kan lijkt een beginner vraag, maar het is mijn eerste keer naar een mechanisch ontwerp het even welke hulp u te doen.

Een bout van nature de neiging om "steken" in de schroefdraad van de dekking mede door de grote oppervlakte van de spiralen contact maken (zij zijn niet perfect glad op microscopisch niveau, zodat wrijving optreedt). Als de onderdelen te samen bouten zal stationair blijven, dan kan de "stick" (wrijving als gevolg van de oppervlakken van de spiraalvormige draden raken) door toevoeging van een split ring (ook wel lock-ring). Wanneer een lock-ring samengedrukt, het werkt als een veer, waardoor de bout en bovenste deel, waarvan werking bijdraagt ​​aan de schroefdraad oppervlakken en verhoogt de kracht waarmee de bout afslaan (overwinnen statische wrijving). Als de onderdelen die aan elkaar geschroefd worden verondersteld te draaien langs elkaar veel, dan kunt u vermindert de kans op de draad te draaien zelf door toevoegen van een borgmiddel (zoals Loc-Tite merk) aan op de schroefdraad. Draadborgmiddel verbindingen zijn in feite een lijm die de kracht die nodig is om de draden te draaien starten verhoogt. Rust werkt echt goed in het houden bouten uit te draaien, als je ooit hebt gehad het plezier van het werken op oudere voertuigen ... het is de beste lock-tite in de wereld, maar duurt een lange tijd om te vormen: wink:.

Bent u onduidelijk het verschil tussen een bout en een schroef (bijvoorbeeld kolomschroef)? Hier is een veel voorkomende onderscheid: [url = http://en.wikipedia.org/wiki/Screw # Differentiation_between_bolt_and_screw] Schroef - Wikipedia, de vrije encyclopedie [/url] Hoewel een duidelijk onderscheid kan worden gemaakt, de termen worden vaak gebruikt door elkaar. Ik verontschuldig me voor het aangaan van uw vraag had te maken met hoe je nu eigenlijk stellen het draadgat (zoals voor een dop schroef). Als uw vraag gaat over afstanden, zijn er passende normen voor de verschillende spelingen betrokken en standaard sluiting maten. Machines's Handbook (zoals vermeld in de referentie) is een gemeenschappelijke hulpbron. John

Bent u niet duidelijk over het verschil tussen een bout en een schroef (bijvoorbeeld, cap schroef)? Hier is een veel voorkomende onderscheid: [url = http://en.wikipedia.org/wiki/Screw # Differentiation_between_bolt_and_screw] Schroef - Wikipedia, de vrije encyclopedie [/url] Hoewel een duidelijk onderscheid kan worden gemaakt, de termen worden vaak gebruikt door elkaar. Ik verontschuldig me voor het aangaan van uw vraag had te maken met hoe je nu eigenlijk stellen de schroefdraad hold (zoals voor een dop schroef). Als uw vraag gaat over afstanden, zijn er passende normen voor de verschillende spelingen betrokken en standaard sluiting maten. Machines's Handbook (zoals vermeld in de referentie) is een gemeenschappelijke hulpbron. John
Geen probleem al je antwoorden waren een grote hulp dank allemaal zo veel Ik waardeer het echt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back