Het maken van een USB-controller of een usb interface met avr en pic

F

Fragrance

Guest
hi is hier link naar uw eigen usb-interface te maken met AVR of PIC microcontrollers http://www.cesko.host.sk/IgorPlugUSB/IgorPlug-USB% 20 (AVR) _eng.htm

Waar is de USB-inteface voor PIC:?: Lees aub de contens van de link voordat je post-it! Ik zie alleen een USB-interface voor de AVR. De PIC is te traag om een software-USB-interface (misschien de nieuwe PIC18 is snel genoeg als het overgeklokt ???). Tekst van de link: Ten eerste kies ik PIC16F84-20 , waarmee ik heb ervaringen. Om ervoor te zorgen synchroniseren met USB-klok en de snelheid verhogen werd gebruikt microcontroller klok 24MHz = 6MIPS (PIC iets was overgeklokte). Voor een beetje vanaf een USB-verwerking werden vier instructies (4 = 6MIPS/1.5Mbit voor LowSpeed USB). Ik verwerp deze oplossing (na verloop van tijd) - PIC is te langzaam (en bovendien het niet zo goed instructie set ...) Hoe dan ook het IgorPlug koppeling zijn gepost vele malen eerder. . Er is een 2e link voor AVR USB: USB-RS232 converter + USB-8/16bit converter + USB-EEPROM scratch pad op basis van goedkope AVR microcontroller www.cesko.host.sk/IgorPlugUSB_RS232/IgorPlug- USB 20% (AVR)% 20RS232_eng.htm

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back