het lezen van Saif bestand in Synopsys DC

M

Mamdouh

Guest
op het lezen van een Saif bestand in Synopsys dc een tijdseenheid is ingesteld op de vraag is dit apparaat is ingesteld voor die tijd????? het Saif bestand bevat (tijdschaal 1PS) Zal ik deze keer eenheid "ps" zoals staat in het Saif bestand???????? toen ik dat de dynamische kracht = 8 uW, maar de dynamische kracht voor het lezen van het Saif bestand was = 15 mW .............. is dat normaal een enorme diffirence in dynamische kracht waarde voor en na annotationg schakelen activiteit plz ik ben beetje in de war en ik heb uitleg

Hallo Mandouh, ik geloof timing-eenheid is gevestigd in Saif gebaseerd op timing-eenheid die in de lib. Vermogen gemeld na annotatie correct is (mits ur annotatie is 100% schoon). Vermogen gemeld voordat de annotatie is junk-nummer en het is gebaseerd op instellingen voor gereedschappen en onrealistisch, kunt u vergeten dit. Met vriendelijke groet, Eshwar.

Hallo Mamdouh, ik denk dat het mogelijk is om het enorme verschil dat ik had ontmoet. als je niet de bsaif lezen dc (eigenlijk Vermogen Compiler), DC wordt de standaard schakelen activiteit te gebruiken (misschien verschillend in verschillende versie, verwijzen wij u naar haar gebruiksaanwijzing of zoek op solvenet) om het energieverbruik te berekenen. En net als eshwartt gezegd de macht rapport voor de annotatie is onrealistisch, kunt u dit negeren. Groeten, Eric [/quote]

mijn proplem is bij het lezen van Saif file toen ik read_saif-input tx.saif-naam_subsysteem topFILE-unit ps de uitgang wordt 8 uW en bij gebruik van read_saif-input tx.saif-naam_subsysteem topFILE-eenheid ns de uitgang is 8 mW ik gebruik tsmc90nm Design Kit en geschreven in het Saif bestand (tijdschaal ps), zodat kan iemand plz help me, die resultaat is goed

Ik denk dat "read_saif-input tx.saif-naam_subsysteem topFILE-unit ps de uitgang is 8 uW" heeft gelijk. Als eshwartt zei, is de timing toestel over op SAIF op basis van de timing eenheid die in de lib-bestand en Verilog-modus. En ik geloof dat-unit optie moet gelijk zijn met de timing eenheid van Saif en lib. pls correct me als ik verkeerd. Groeten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back