Het differtial lijn in de lay-out

C

chang830

Guest
Hoi,
In de lay-out van de differtial lijn, is het de dichter de differtial lijnen in de lay-out dan beter voor de prestaties?

bedankt

het algemeen, ja, maar u moet overwegen twee vaardigheden:
1.te dicht routings kunnen meer line2line koppeling, dat betekent dat de capacitieve het laden van het signaal kan worden groter, dus laat wat ruimte gunstig kan zijn.
2.aandacht besteden aan omgevingslawaai koppeling, soms voor kritische differentiële signalen, gemalen afscherming is nodig aan beide kanten.

chang830 schreef:

Hoi,

In de lay-out van de differtial lijn, is het de dichter de differtial lijnen in de lay-out dan beter voor de prestaties?bedankt

sxunxs schreef:chang830 schreef:

Hoi,

In de lay-out van de differtial lijn, is het de dichter de differtial lijnen in de lay-out dan beter voor de prestaties?bedankt

hi srieda

Het spijt me, maar dat de koppeling niet antwoord op mijn question.When u zeggen "een dummy metaal", heb je eigenlijk een afgeschermde metalen lijn?Groeten
Brittoo

Brittoo schreef:

hi sriedaHet spijt me, maar dat de koppeling niet antwoord op mijn question.When u zeggen "een dummy metaal", heb je eigenlijk een afgeschermde metalen lijn?Groeten

Brittoo

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back