het diff tussen de grond en-ve

• Thread starter ABDALLAH TALAAT
  • Start date
A

ABDALLAH TALAAT

Guest
Hallo ik ben Abdallah Ik hoop dat iedereen ok is wil ik een belangrijke vraag 1 stellen) wat is het diff tussen de grond en negatieve pool van de DC-voeding. 2) in de omvormer wanneer de ingang "1" dan is de out is "0 "....... deze uitgang betekent dat er geen elektriciteit helemaal ....... of er is een negatief aanbod ook al is het zwak. ...................................... [Size = 6] In feite [/size] Ik wil graag een digitale volumeregeling die in veroorzaakt door een aardklem (zoals de tekening circuit zeggen) en ik zou het graag activeren door de uitgang van de IC-555 (timer te gebruiken ) dat supplys een positieve voeding .... i thoght over het aansluiten van een omvormer ...... maar ik vond dat wanneer de timer uitgang "0" de regelaars het volume te regelen postive voeding geeft dus in kunnen beschadigd raken wat kan ik doen ????????? please help me dank u

Er zijn vele gronden. Een daarvan is de veiligheid grond / aarde van de hoogspanningslijnen. Deze is aangesloten op de aarde. In circuits is er een dirigent die alle niveaus van het signaal en voeding niveaus zijn gerelateerd aan. Dit is de zogenaamde circuit grond. De logica levels die u noemt zijn specifieke spanningen, die niet kunnen source of sink stromingen en veranderingen niveau (veel).

1. De grond in circuit differnce-Vcc is of-Ve Nigative Voltage 2. Bij gebruik in Logic circuit '0 'of '1', Pulse Logic signaal U heeft Logic '1 'is 5 V en Logic '0' is 0 V TTL Logic 3. Bij gebruik Pulse Logic hebben pole +5 V is Logic '1 'en -5 is Logic '0'

Bedankt allemaal, maar ik zou graag willen u vragen kan ik een NPN transistor-schakelaar 1) gebruik maken van de collector aan de ve-power 2) van de emitter naar de ic "trigger pin" 3) de basis om de uitgang van de IC-555 dankzij Abdallah

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back