het definiëren van een haven lijst van een decoder programma in verilog

E

Estradasphere

Guest
hoi,

Kunt u mij vertellen hoe een haven lijst in cadans definiëren?Ik heb een klein verilog decoder programma in cadans, maar zonder enig succes, omdat de haven lijst mislukt.Thanks in advance.

Estradasphere wrote:

hoi,Kunt u mij vertellen hoe een haven lijst in cadans definiëren?
Ik heb een klein verilog decoder programma in cadans, maar zonder enig succes, omdat de haven lijst mislukt.
Thanks in advance.

verilog de code die ik geschreven kan worden samengesteld door ISE zonder enige problemen.Alles wat ik wil weten is hoe een haven lijst in cadans te creëren,

Hoi,
U moet definiëren de haven informatie in verilog code met input / output / InOut alleen.U moet na fout detail info of uw RTL code om meer te beantwoorden.

BR,
iamchine

Hi Estradasphere,

Gelieve uw gedetailleerde informatie over uw code en uw gereedschap.

Er is niet een "Cadence" tool: Cadence is een leverancier.Cadence maken veel verschillende instrumenten: een zijn die u probeert te gebruiken?Wat is de opdracht die u typt te starten?

Ik vermoed dat u kan betekenen dat u een verilog oog in Design Framework 2 hebt gemaakt en de rapportage tool is dat het niet overeenkomt met het symbool view: klopt dat?Misschien ben je niet met vermelding van de bits breedtes van de havens correct.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back